Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goed fotoalbum service

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goed fotoalbum service

    Ik ben op zoek van een goed service voor fotoalbum te maken en afdrukken
    Heeft iemand ervaring met een van de veel online services?
    Dank u
    I am Italian. Please pardon my Dutch :-)
    Some of my photos at www.pessolano.net

  • #2
    Re: Goed fotoalbum service

    Waar ben je nu exact naar op zoek? Het lijkt mij, dat je zelf het een en ander aan online services op een rijtje moet zetten en dan wat zaken met elkaar moet vergelijken. Dat zal dan wat vragen oproepen welke je hier dan beantwoord kan krijgen of niet.

    Comment


    • #3
      Re: Goed fotoalbum service

      Ik zoek advies voor een web service voor goed kwaliteit photoalbum te drukken.
      I am Italian. Please pardon my Dutch :-)
      Some of my photos at www.pessolano.net

      Comment


      • #4
        Re: Goed fotoalbum service

        Tja, we kunnen ze allen gaan opsommen maar welk nut heeft dat? Een ieder zal de een prefereren boven de ander en met welke criteria dat dan ook ondersteund mag worden ....

        Maar laat ik het anders vragen:
        1. "goede kwaliteit", wat versta je daaronder, voor mij is dit een relatief begrip
        2. bedoeld voor simplistisch vakantie album of portfolio (het serieuze werk)
        3. welke afmeting
        4. soort papier en gewicht
        5. vlak liggend of niet vlak liggen
        en zo kan je nog wel meer zaken bedenken welke van belang zijn om een gerelateerd online services in de juiste volgorde op te lepelen, maar dan nog moet je rekening houden met hetgeen ik in de eerste regel geschreven heb.

        - kruidvat
        - cewe
        - profotonet
        - hema
        - albelli
        - fotofabriek
        - pixum
        en al wat niet genoemd is.

        Comment


        • #5
          Re: Goed fotoalbum service

          ik heb verleden week ene laten afdrukken bij kruidvat, op blinkend papier em ...
          wel ik was verast dat ze die kwalitet geven voor geen 20 euro, voor 12 afdrukken ( ne kalender )

          Comment


          • #6
            Re: Goed fotoalbum service

            De nieuwste Shoot (#65) bevat weer een ‘vergelijkende warentest’ van online drukkers.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Goed fotoalbum service

              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              De nieuwste Shoot (#65) bevat weer een ‘vergelijkende warentest’ van online drukkers.
              Dank u,
              I am Italian. Please pardon my Dutch :-)
              Some of my photos at www.pessolano.net

              Comment

              Working...
              X