Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paris by night

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paris by night



    Ik weet dat de foto niet 100% scherp is, maar was ook niet mogelijk met de drukte rondom mij om camera lang te laten steunen zonder beweging op een omheining.
    Vond het toch de moeite om deze hier te delen, wat vinden jullie ervan?
    Last edited by Brand New Image; 13 september 2018, 12:23.
    --> www.brandnewimage.be <--

  • #2
    Re: Paris by night

    ik bekijk het beeld op een niet-gecallibreerd scherm, maar volgens mij is de foto te helder. Kan je de heldere delen niet wat donkerder maken ? Tevens graag wat minder lucht (tenzij er mooie kleurvariaties zouden verschijnen bij andere helderheid ?). Indien je automatisch en zonder correctie hebt belicht, hou er dan rekening mee dat het toestel steeds naar een neutrale helderheid zoekt, wat hier te klaar is.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Paris by night

      Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
      ik bekijk het beeld op een niet-gecallibreerd scherm, maar volgens mij is de foto te helder. Kan je de heldere delen niet wat donkerder maken ? Tevens graag wat minder lucht (tenzij er mooie kleurvariaties zouden verschijnen bij andere helderheid ?). Indien je automatisch en zonder correctie hebt belicht, hou er dan rekening mee dat het toestel steeds naar een neutrale helderheid zoekt, wat hier te klaar is.
      Ik volg hier , ik weet niet hoe laat die getrokken is maar als ik naar de titel kijk zou ik ook een donkerder lucht verwachten.

      Comment


      • #4
        Re: Paris by night

        ik volg is overbelicht
        nog weinig detail in de gebouwen die echt verlicht zijn
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Paris by night

          Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
          ik bekijk het beeld op een niet-gecallibreerd scherm, maar volgens mij is de foto te helder. Kan je de heldere delen niet wat donkerder maken ? Tevens graag wat minder lucht (tenzij er mooie kleurvariaties zouden verschijnen bij andere helderheid ?). Indien je automatisch en zonder correctie hebt belicht, hou er dan rekening mee dat het toestel steeds naar een neutrale helderheid zoekt, wat hier te klaar is.
          ik volg wat betreft uitsnede, een pano werkt hier volgens mij beter om de wijdsheid van parijs in beeld te brengen...
          de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
          Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

          Comment

          Working...
          X