Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reclame op bd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reclame op bd

    Ik wil geen discussie van al dan niet bereid zijn om reclame te accepteren op de site en hoe je die eventueel te slim af kan zijn. Wil ook geen discussie over specifieke webwinkels.

    Mijn vraag is eerder of BD keuze heeft welke site's of type reclame's op de site komen. Ik kreeg net reclame van een site die een speciale behandeling krijgt hier op BD. En dat wetend is die reclame wel een beetje ongelukkig gekozen. Dan verwacht je dat BD geen invloed heeft wie mag reclame maken en wie niet.
    Waar een wil is, is een weg
    ---------------------------------

  • #2
    Re: Reclame op bd

    Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
    k kreeg net reclame van een site die een speciale behandeling krijgt hier op BD. En dat wetend is die reclame wel een beetje ongelukkig gekozen. Dan verwacht je dat BD geen invloed heeft wie mag reclame maken en wie niet.
    Het zal waarschijnlijk aan mij liggen, maar ik snap er geen knijt van. [emoji16]
    Bestaat er een decoder voor? [emoji6]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Reclame op bd

      en voor betalende leden zou het sowieso reclame-vrij moeten zijn....

      Comment


      • #4
        Re: Reclame op bd

        Als Rogier zijn uitspraken, aanmerken in een begrijpbare tekst weet te formuleren wil ik proberen een antwoord of opinie te geven. Maar nu begrijp ik geen snars van zijn Koeterwaals.

        @Rogier,

        Je wil geen discussie beginnen over één of andere webwinkel en je duidt, wijst zelf in je volgende zin naar een website. Niet echt consequent me dunkt.
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: Reclame op bd

          Ik kreeg reclame hier op bd van een webwinkel die ik hier niet fysiek kan noemen. Als ik de naam noem, dan krijgt dit de speciale!e behandeling in de vorm van *'tjes. De reden van de *'tjes en al dan niet betrouwbare webwinkel boeit me niet. Maar het feit dat er dan wel gewoon reclame op de site komt van de site vind ik wel beetje verrassend.
          Waar een wil is, is een weg
          ---------------------------------

          Comment


          • #6
            Re: Reclame op bd

            Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
            Ik kreeg reclame hier op bd van een webwinkel die ik hier niet fysiek kan noemen. Als ik de naam noem, dan krijgt dit de speciale!e behandeling in de vorm van *'tjes.
            Neushoorn zeker? Als zij betalen om hun reclame op sites als deze te tonen denk ik niet dat BD slechts 1 bedrijf kan filteren (*) uit het aanbod van de reclameleverancier (Google adsense? Gemius? Adglare? mkt922?)



            Disclaimer: Niet zeker.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #7
              Re: Reclame op bd

              Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
              en voor betalende leden zou het sowieso reclame-vrij moeten zijn....
              Zo is dat inderdaad met de meeste zaken en ook logisch.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment

              Working...
              X