Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Junior member

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Junior member

    Vraagje:

    onder mijn nickname staat dat ik een "junior member" ben...

    Wanneer verandert dit in "member" of "senior member"?

    mvg

    Geert


  • #2
    Re: Junior member

    does it make any difference?

    zolang je foto's maar goed zijn
    some toys 4 big boys
    http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

    Comment


    • #3
      Re: Junior member

      Als je lang genoeg bij ons blijft hé !
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: Junior member

        en veel **** post zoals ik
        neen eerlijk nu, denk vanaf 250 posts of zoiets
        Last edited by Guest9; 8 oktober 2004, 14:43.

        Comment


        • #5
          Re: Junior member

          Allé da snapte nu niet hé?
          Er zijn mensen die moeite zouden doen om er jonger uit te zien en die lopen dan met die stempel : senior member...
          en anderen die eindelijk jong genoemd worden die willen ouder zijn????
          Snappen wie snappen wie wil

          En nu zonder zever.
          Als je hier lang genoeg bent en heel veel post, dan komt dat allemaal wel in de sjakosj.
          Vroeger werd dat hier met sterretjes gedaan en dan kon je onmiddellijk zien hoeveel je had gepost.
          Daar is heel veel commentaar op gekomen, van mensen die er niet konden mee opspringen en nu hebben ze het zo aangepast, valt het iets minder op.
          Dus... blijven posten dan word je wel oud voor je het beseft.
          Maar kom achteraf niet klagen hé? ik had je verwittigd...

          Comment


          • #6
            Re: Junior member

            Er zijn mensen die moeite zouden doen om er jonger uit te zien en die lopen dan met die stempel : senior member...
            Dus... blijven posten dan word je wel oud voor je het beseft.
            L L !!!

            Vroeger werd dat hier met sterretjes gedaan en dan kon je onmiddellijk zien hoeveel je had gepost.
            Sinds het verdwijnen hiervan, zijn er toch die duidelijk minder posten m.i.......
            Ik vind het zo beter, maar toch zijn er die daar blijkbaar groot belang aan hechten...

            Grtz,F@bke

            Better to light a candle than to curse the darkness
            BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
            The name of the game is to fill the frame!
            http://Fabke.fotopic.net

            Comment


            • #7
              Re: Junior member

              't Is nie dat ik persé "Senior member" wil zijn (ik vind trouwens dat het puur fysiologisch downhill gaat vanaf je 18de).

              Het was puur uit nieuwsgierigheid dat ik het vroeg. Maar blijkbaar weet niemand het exacte antwoord...Dan zal ik maar een paar postjes doen per week zeker en wachten tot ik helemaal oud en versleten ben hè!

              Als mijn foto's er dan nog eens op verbeteren vind ik het niet erg...

              Comment


              • #8
                Re: Junior member

                Oorspronkelijk geplaatst door geertjebeertje
                't Is nie dat ik persé "Senior member" wil zijn (ik vind trouwens dat het puur fysiologisch downhill gaat vanaf je 18de).

                Het was puur uit nieuwsgierigheid dat ik het vroeg. Maar blijkbaar weet niemand het exacte antwoord...Dan zal ik maar een paar postjes doen per week zeker en wachten tot ik helemaal oud en versleten ben hè!

                Als mijn foto's er dan nog eens op verbeteren vind ik het niet erg...
                Bergaf op 18 ??????????????
                Je sterft al elke dag een beetje vanaf je geboorte.
                Nee serieus, leven begint pas bij 40 !!!
                En ik kan het weten !

                Groeten
                Yvan
                Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

                Comment


                • #9
                  Re: Junior member

                  Ik ben zo blij dat ik nog altijd Junior ben. He, vrouwke, kom eens zien, het bewijs staat hier zwart op wit.
                  Walter

                  Comment


                  • #10
                    Re: Junior member

                    Ik ben net 2 maand 18 en tot hiertoe nog niets gevoeld van dat downhill gaan
                    Ik zie juist dat ik member ben geworden en heb iets meer dan 250 post gepost dus vd bulcke heeft gelijk denkek
                    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                    Comment

                    Working...
                    X