Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

29 september 2018 - Bezoek Foto Schelfhout, en meer in 't Stad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 29 september 2018 - Bezoek Foto Schelfhout, en meer in 't Stad




    Op zaterdag 29 september 2018 kunnen we een kijkje nemen achter de schermen bij
    Foto Schelfhout in Antwerpen.
    Daarna kunnen de deelnemers naar keuze aansluiten bij een aantal wandelingen, of op eigen kracht 't Stad verkennen.




    Foto Schelfhout is al vele jaren een bekende naam in de fotografiewereld met een hele reeks diensten aan de professionele of amateurfotograaf.
    Digitale bestanden worden er afgedrukt op fotopapier (minilab en Lambda) of op allerhande decoratieve media in groot formaat.
    Daarbij hoort vakkundig advies over montage- en presentatiemogelijkheden.
    Foto Schelfhout verzorgt verder fotoboeken met een grote meerwaarde: die worden in het eigen labo volledig afgewerkt, van afdrukken tot manueel inbinden.
    Ook voor de ontwikkeling van alle analoge films (diapositief, kleur- en zwart-wit negatieven), voor scanning en voor professionele beeldbewerking kan je er terecht.
    Meer informatie op hun website.

    Tijdens onze uitgebreide rondleiding verkennen we de wondere wereld van beelden, en krijgen we een kijk op de hedendaagse fotografische mogelijkheden.


    Opgelet: aan de rondleiding kan om praktische redenen slechts max. 20 mensen deelnemen!


    Locatie



    Foto Schelfhout is gevestigd langs de leien in Antwerpen-Zuid. Het exacte adres is Kasteelstraat 55, 2000 Antwerpen.

    In de buurt is normaal voldoende gratis parkeergelegenheid:



    Vlakbij, op het centrale gedeelte van de Gedemte Zuiderdokken, kan gratis geparkeerd worden (ook tijdens de heraanleg van deze zone).
    Let wel: parkeren langs de aanliggende Vlaamse Kaai en Waalse kaai is betalend!

    Ietsje verderop kan er ook gratis langs de Schelde worden geparkeerd, op de De Gerlachekaai of de Cockerillkaai.


    Dagindeling

    08:45 uur Verzameling bij de ingang van Foto Schelfhout
    09:00 uur Welkom, indeling in groepjes en start rondleiding
    12:00 uur Einde ochtendgedeelte

    Hierna zorgen we voor plaats in één van de nabijgelegen horecazaken waar we samen een verfrissing en een lunch kunnen gebruiken (ieder voor eigen rekening).

    Ondertussen overleggen we wie in de namiddag aan welke activiteit wenst deel te nemen.Er is geheel vrije keuze tussen volgende mogelijkheden, al dan niet in combinatie:
    • fotowandeling in groep langs de kaaien en/of door het Centrum van Antwerpen
    • bezoek aan het vlakbij gelegen Fotomuseum FOMU
    • bezoek aan het internationale fotografiefestival Antwerp Photo (na een flinke wandeling)
    • verkennen van de omgeving en van 't Stad op eigen kracht.




    Aan het einde van de middag kunnen we - indien voldoende belangstelling - nog samen de dag afsluiten met een gezellige babbel/slok/hap.
    De eventuele toegngsprijs tot de musea is voor rekening van de deelnemer.


    Deelnameprijs

    Deelname aan het bezoek bij Foto Schelfhout is volledig gratis​.

    Kosten voor drank, lunch, toegang tot een museum enz. zijn voor eigen rekening van de deelnemer.


    Inschrijven


    Gezien de beperking van het aantal deelnemers (max. 20) aan de rondleiding bij Foto Schelfhout is vooraf aanmelden verplicht!

    Dat kan door na dit bericht een reactie toe te voegen met:
    • nickname
    • aantal deelnemers
    • voor welke namiddagactiviteit(en) er interesse is.

    vzw-leden die inschrijven vóór maandag 10 september krijgen voorrang.

    Bij overschrijding van het maximum aantal deelnemers wordt een wachtlijst aangelegd.


    We hopen jullie talrijk te kunnen begroeten op 29 september in Antwerpen!


    De Raad Van Bestuur van Belgiumdigital vzw.


    -------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Deelnemers:
    • Bachus1909
    • Soeki Wan
    • baloo
    • Lightyear
    • Francis1950
    • FKVK (2)
    • De Boeck Raimond
    • Patricske
    • mark w.
    • stapperke
    • fotosdirk



    Wachtlijst:
    Last edited by Bachus1909; 23 september 2018, 09:30. Reden: bijwerken aanweigheidslijst

  • #2
    Re: 29 september 2018 - Bezoek Foto Schelfhout, en meer in 't Stad

    Lightyear
    1 persoon
    Namiddag verkennen op eigen kracht
    Albums : http://fotografiepeterderycke.be
    Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

    Comment


    • #3
      Re: 29 september 2018 - Bezoek Foto Schelfhout, en meer in 't Stad

      FKVK
      met ons 2tjes
      Sluit aan bij groep in de namiddag

      Comment


      • #4
        Re: 29 september 2018 - Bezoek Foto Schelfhout, en meer in 't Stad

        De Boeck Raimond, ik Sluit aan bij groep in de namiddag

        Comment


        • #5
          Re: 29 september 2018 - Bezoek Foto Schelfhout, en meer in 't Stad

          Ik zal er ook zijn.

          Één persoon.

          Sluit ook aan voor de namiddag activiteiten.

          Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk
          http://www.photo-patricske.be
          Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

          Comment


          • #6
            Re: 29 september 2018 - Bezoek Foto Schelfhout, en meer in 't Stad

            Ik wil ook graag deelnemen.
            1 persoon
            Voor de namiddag : optie 1 - 2 - 3
            Liefst niet 4

            Mvg,
            Mark
            http://markwijnants.zenfolio.com/
            Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

            Comment


            • #7
              Re: 29 september 2018 - Bezoek Foto Schelfhout, en meer in 't Stad

              Hiervoor wens ik me ook graag in te schrijven : 1 persoon.

              Ik denk dat ik daarna op eigen initiatief de stad inga.
              Ik vermoed dat ik me eventueel op de dag zelf nog wel bij een groep kan aansluiten ?
              Maar dat bezien we de dag zelf wel.

              Grts,
              Bert
              Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

              Comment


              • #8
                Re: 29 september 2018 - Bezoek Foto Schelfhout, en meer in 't Stad

                Als er nog een plaatsje is, wens ik mij graag in te schrijven met 1 persoon.

                Groetjes,

                Dirk

                Comment


                • #9
                  Re: 29 september 2018 - Bezoek Foto Schelfhout, en meer in 't Stad

                  Ik zal er morgen spijtig genoeg niet kunnen bijzijn.
                  Veel plezier aan alle deelnemers.
                  Groeten,
                  Mark
                  http://markwijnants.zenfolio.com/
                  Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

                  Comment

                  Working...
                  X