Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

camera tas

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • camera tas

    Op zoek naar eentje waar zeker 2 camera's in kunnen en minstens 3 lenzen........keuze genoeg online maar extra gebruikservaring is meegenomen...
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: camera tas

    En over welke body's en objectieven hebben we het dan? Size matters!

    Ik prop in een LowePro Trekker AW 450 (anno 2012), 2 body's (systeem), 3 a 4 objectieven (18-35, 12-24, 70-200, 150) en de nodige accessoires. (6 batterijen, pola, sd kaartjes, rain-coats) en dan past er eventueel nog een 13" laptop bij-in.

    Pre systeem, gingen er 2 dslr's in, waarvan 1 uitgerust met grip + 3 objectieven (10-20, 70-200, 150) in + de genoemde accessoires.

    En ja de ritsen zijn nog heel en er heerst ook nog geen lekkage.

    Comment


    • #3
      Op dit ogenblik ben ik eerder aan het kijken naar een trolly. Ik wil liever niet te zwaar meer tillen.
      Nikon D3S en Nikon D850 met grip, plus enkele lenzen en flitser.
      Momenteel veel interesse in deze hier : https://www.bol.com/nl/p/lowepro-pho...ionType=browse
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: camera tas

        Linkje vergeten?

        Een trolley is een optie voor gebaande "asfalt / verharde" paden, daar loop je niet zo zeer het niemandsland mee in. Zoiets is bij mij nog buiten beeld.

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
          Linkje vergeten?

          Een trolley is een optie voor gebaande "asfalt / verharde" paden, daar loop je niet zo zeer het niemandsland mee in. Zoiets is bij mij nog buiten beeld.
          Voor mij dient het vooral om materiaal mee te nemen bij recepties, trouwfeesten en dergelijke...
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: camera tas

            Voor mij dient het vooral om materiaal mee te nemen bij recepties, trouwfeesten en dergelijke...
            Ok, dat had ik al half/half in de gaten...

            De trolleys van de grote merken - met kleine wieltje - vind ik maar je van het, ze hebben enigszins drempelvrees. Ik heb dan toch liever een soort van boodschappentas-karretje als je begrijpt wat ik bedoel, daarvan is de trekbeugel ook steviger. Als het ooit zover komt dan komt dit voor mij wel in aanmerking:
            Caruba Pro Trolley
            Stealth Gear Extreme Transport

            En even gekeken naar: Lowepro PhotoStream RL 150
            inhoud lijkt mij goed voor wat je erin wilt stoppen (zo op het eerste zicht)
            trekbeugel is denk ik wel ok
            kan even niet achterhalen van welk materiaal de wieltjes zijn en wat ze voor assen hebben, ik vind dit het zwakste/kwetsbaarste onderdeel bij de trolleys.

            Maar ja mijn advies zal toch ook zijn om ook de winkel in te lopen en daar te bezien of het spul erin gaat passen en uiteraard een stuiter/drempeltest uitvoeren.

            Comment


            • #7
              Ok, in ieder geval bedankt voor de input.. 👍
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #8
                Re: camera tas

                Nog een ander idee, kijken naar een icu welke je dan in een stevig boodsschappenkar kan doen? Maar daar moet je dan zelf even je verder in verdiepen hoe die icu's in elkaar steken, want je wilt den een soort tas met ritsdeksel?

                nadeel is dan wel dat je de icu uit de boodschappen kar moet trekken.
                Last edited by in2lapland; 4 september 2018, 17:38.

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
                  Nog een ander idee, kijken naar een icu welke je dan in een stevig boodsschappenkar kan doen? Maar daar moet je dan zelf even je verder in verdiepen hoe die icu's in elkaar steken, want je wilt den een soort tas met ritsdeksel?

                  nadeel is dan wel dat je de icu uit de boodschappen kar moet trekken.
                  Voorlopig heeft de hierboven vernoemde trolley nog steeds mijn voorkeur...
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: camera tas

                    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Voorlopig heeft de hierboven vernoemde trolley nog steeds mijn voorkeur...
                    Ik heb geen fototrolley meer ;-) maar wel allerlei andere.
                    Wat ik tegenwoordig zeer belangrijk vind, formaat wieltjes, en of je hem telkens helemaal moet openen om iets uit te halen, dat is toch wel hinderlijk. Liever eentje waar je langs alle kanten "aan" kan. Weet niet of dat bestaat, maar ik zou daar wel naar kijken.
                    Ook leuk zou een eventuele schouderbanden optie kunnen zijn, zodat je hem af en toe kunt aanhangen (weet ook niet of dat bestaat he Francis, gewoon zou mijn wenslijstje zijn), of een handvat aan de lange kant voor de trappen en in en uit de wagen.

                    Comment


                    • #12
                      Re: camera tas

                      Ik heb deze met volle tevredenheid en als het nodig is kan je hem ook nog op je rug dragen. Handvat aan boven en lange zijkant, goed lopend, goed uittrekbaar handvat, geïntrigeerd regenhoesje. Alles wat ik nodig heb. Ben er ook op overgestapt op iets rijdbaars na mijn Tamrac expedition 7 die hier ook te koop staat.
                      Think tank AIRPORT TAKEOFF™ V2.0
                      Last edited by petje; 8 september 2018, 14:39.
                      Nikon D850 / D700 / D70 /nikor 50 1.4 AFS/ nikor 24-70 2.8/ nikon 80-200 2.8 /Nikor 70-200 2.8 VR II / nikkor 18-70 3.5-4.5/ SB 900

                      Comment

                      Working...
                      X