Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

in opbouw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] in opbouw

    B-868_1024 by Dushi Beldig, on Flickr
    "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

  • #2
    Re: in opbouw

    Dushi, met je spreuk ben ik het helemaal eens. Wat ik hier van de zwarte achtergrond moet vinden ... dat is andere koek. Zwarte achtergrond is vaak een gemakkelijke oplossing om andere dingen te verdoezelen (doe ik ook hoor), maar is niet altijd de betere oplossing.
    Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
    www.pixeldude.be
    www.flickr.com/photos/139672558@N07

    Comment


    • #3
      Re: in opbouw

      Misschien was een vierkante uitsnede met wat ruimte onder en boven wel beter geweest.
      De ene bloem ontsluit zich al mooier dan de andere, hier heb je gekozen voor een exemplaar waar dit niet zo eenvoudig en goed weer te geven is
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: in opbouw

        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        Misschien was een vierkante uitsnede met wat ruimte onder en boven wel beter geweest.
        De ene bloem ontsluit zich al mooier dan de andere, hier heb je gekozen voor een exemplaar waar dit niet zo eenvoudig en goed weer te geven is
        Ik werk zelden vierkant (denk er meestal niet aan), maar hier had dat zeker goed gekund, omdat de donkere negatieve ruimte hier weinig functioneel is. Thanks!
        "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

        Comment

        Working...
        X