Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stoer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Stoer


  • #2
    Re: Stoer

    Fijne krachtige "kop" in een bijpassende pose.
    De zwarten vind ik vrij zwaar in deze versie.
    Persoonlijk had ik een rustiger achtergrond geprefereerd (andere achtergrond, verder van de muur, grotere lensopening).
    "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

    Comment


    • #3
      Re: Stoer

      Knap model waar je zeker nog veel kan mee werken. Persoonlijk zou ik met dodge and burn plaatselijk de zwarten wat lichter maken en de lichtvlek op de schouder wat donkerder. Volgende keer de tattoo wat insmeren met olie kan ook goed werken.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: Stoer

        Mooie. En goede blik van het model.
        Het diepe zwart vind ik wel passen bij zo'n ruiger portret.
        De bovenste naad van het hout zou ik wegcroppen.
        Groetjes,
        Dominic

        Comment


        • #5
          Re: Stoer

          Buiten de bovenste naad van het hout (of beton) dat ik zou weg croppen (ik volg zibro hierin),
          vind ik de foto goed zoals ze is, verder niets aan veranderen dus

          DD.

          Comment


          • #6
            Re: Stoer

            Dank je allemaal voor de reacties...zal even zeggen hoe de foto tot stand kwam...we waren op weekend met vrienden en hun dochter en schoonzoon kwamen even op bezoek...ik zag zijn "toffe kop", vroeg dat ik hem mocht fotograferen en toen zei hij "Maar ik heb ook nog tattoo's" en hij trok zijn shirt uit. Ik heb deze foto dus eigenlijk maar vlug vlug genomen...niet veel tijd, dus snel iets of wat achtergrond gezocht en klik, geen flitsers natuurlijk licht....maar hij was wel blij met zijn foto (had hem ook de kleurenversie gegeven, maar die vond ik niet zo stoer).

            Comment

            Working...
            X