Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke waterontharder?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke waterontharder?

    Wie van jullie heeft ervaring met een waterontharder?
    Welk merk en type raden jullie aan?
    Het is voor max 4pers.

    Alvast bedankt
    Canon EOS 80D -Canon 24-70mm F:2.8 L - Canon EF 70-200mm F2.8 L IS USM II - Canon EF-S 10-22mm F:3.5-4.5 USM - Canon Speedlite 580 EX MkII Flits

  • #2
    Re: Welke waterontharder?

    Gebruiken hier reeds meer dan 20 jaar Culligan. Het zout gaan we halen in de makro telkens er een aanbieding is.

    Peter


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

    Comment


    • #3
      Re: Welke waterontharder?

      dag,
      ook hier Culligan, al zo'n 25 jaar. Is de klassieke techniek van ionenwisselaar, waar je dus zout moet in doen; nooit enig probleem mee gehad. Ik denk dat ik er vier of vijf zakken zout van 25 kg per jaar in verbruik.

      Er zijn nog merken en technieken, maar daar kan ik me niet zo over uitspreken.

      mvg
      Filip

      Comment


      • #4
        Re: Welke waterontharder?

        Hier al een jaar of 6 een ontharder van Aquaservice. Heel tevreden van, 1x probleempje gehad (lekkende klep als gevolg van niet goed gereinigde waterleiding na werken op straat, CV was ook kapot toen), en netjes binnen garantie opgelost.

        Hier ook, met 2 personen en af en toe een gast zo'n 5 tot 6 zakken per jaar.

        Comment


        • #5
          Re: Welke waterontharder?

          Hier ook Aquaservice. Geen problemen mee, maar ik vind ze nogal duur met hun jaarlijks onderhoud.
          Groetjes,
          Dominic

          Comment


          • #6
            Re: Welke waterontharder?

            Ik heb gekozen voor BWT AQA perla 10 pack
            Canon EOS 80D -Canon 24-70mm F:2.8 L - Canon EF 70-200mm F2.8 L IS USM II - Canon EF-S 10-22mm F:3.5-4.5 USM - Canon Speedlite 580 EX MkII Flits

            Comment

            Working...
            X