Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Oisterwijkse Vennen en Koningshoeve (Tilburg) zaterdag 8 september 2018

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Oisterwijkse Vennen en Koningshoeve (Tilburg) zaterdag 8 september 2018

    Deze keer in september meer buiten de stad en ook een prachtig stuk natuur.

    Programma:
    9.30 verzamelen bij Bezoekerscentrum Oisterwijk, Van Tienhovenlaan 4, 5062SK Oisterwijk. Hier is voldoende parkeergelegenheid en (voor de lunch) restaurant Groot Speijck.
    als we compleet zijn (uiterlijk 10.00) doen we een uitgebreide wandelroute langs de vennen (9km). Er is een routekaart beschikbaar van natuurmonumenten, je kunt ook een app op je telefoon downloaden.
    Daarna lunch (zelf meenemen kan, er is ook gelegenheid voor lunch in restaurant Groot Speijck.
    Na de lunch gaan we naar de abdij Koningshoeven, die is geopend wegens Monumentendag tussen 12.00 en 17.00.
    (locatie van de abdij is Eindhovenseweg 3 5056 RP Berkel-Enschot)
    Bij de abdij is een mooi terras om met een biertje de dag af te sluiten, in overleg kunnen we ook besluiten om nog ergens te gaan eten.

    Wil je mee doen, mail even je bd naam, naam en telefoonnummer. Graag ook even laten weten of je aan het eind van de dag nog wat wilt gaan eten.

    Deelnemers:
    MP61
    Wim.Vanmaele
    mutley69
    Last edited by Spanjaart; 3 september 2018, 19:51.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

  • #2
    Re: SD Oisterwijkse Vennen en Koningshoeve (Tilburg) 7 september 2018

    Rob, op vrijdag 7 september of moet het zaterdag 8 september zijn. Op vrijdag kan ik niet.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T819 met Tapatalk
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #3
      Re: SD Oisterwijkse Vennen en Koningshoeve (Tilburg) 7 september 2018

      Is inderdaad zaterdag 8 september.
      Sony en Olympus
      Fotoseries

      Comment


      • #4
        Re: SD Oisterwijkse Vennen en Koningshoeve (Tilburg) 7 september 2018

        Oei! Dat is al heel snel...

        Ik zie of ik nog iets kan 'onderhandelen'...
        BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

        Comment


        • #5
          Re: SD Oisterwijkse Vennen en Koningshoeve (Tilburg) 7 september 2018

          Een gisteren plots opgekomen griepje heeft de discussie overbodig gemaakt, ik zal er morgen helaas niet bij kunnen zijn...

          Ik kijk wel uit naar jullie foto's, er is al plaats voorzien in het novembernummer van Shoot. Snel posten dus!
          BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

          Comment


          • #6
            Re: SD Oisterwijkse Vennen en Koningshoeve (Tilburg) 7 september 2018

            Baloo,

            We wensen u alvast veel beterschap toe.

            Omdat er zeker een prime moet aanwezig zijn - ga ik een 24, 35, 50 f2.8 meenemen.

            Comment


            • #7
              Re: SD Oisterwijkse Vennen en Koningshoeve (Tilburg) 7 september 2018

              Ik ben benieuwd naar de foto's. Het is de omgeving waar ik graag doe hardlopen :-)
              Waar een wil is, is een weg
              ---------------------------------

              Comment

              Working...
              X