Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Frakske doet het weer: voor de derde maal wint hij de Challenge in 2018!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Frakske doet het weer: voor de derde maal wint hij de Challenge in 2018!

    Het bleef spannend tot het laatste moment, want de drie op het ereschavotje sprongen deze maand geregeld haasje-over. Het zag er lang naar uit dat VDQ (uiteindelijk op 3 geëindigd) de winnaar ging worden, maar eergisteren ging Ward-07 (geëindigd op de 2de plaats) naar de top van het klassement. Frakske, die dit jaar al tweemaal de eerste prijs in de wacht sleepte (april en mei) kwam uiteindelijk toch op 1 terecht en wint met nipte voorsprong de augustus Challenge, thema: Boten. Qua puntentelling:
    Frakske: 6,86 -- Ward-07: 6,73 -- VQB: 6,5.

    Mijn gelukwensen aan de eerste drie, maar tevens aan alle deelnemers. Ik schrok in het begin wel van de traagheid waarmee de Challenge op gang kwam, en bovendien, ondanks de hitte (en dus nood aan verfrissing) van het aantal zelf gemaakte (papieren) bootjes. Creativiteit en handvaardigheid hebben altijd al een rol gespeeld in de Challenge, en in de fotografie in het algemeen, al gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar echte vaartuigen. Maar ik stem niet mee.

    Zoals gebruikelijk krijgt de winnaar een kortingbon van €30,- geschonken door onze sponsor CeWe toegestuurd. Vorige maand was er blijkbaar een probleem met de communicatie, want terwijl de bon op de 1ste van de maand de deur uitging (digitaal), had de winnaar die blijkbaar nog niet ontvangen op de 23ste van de maand!
    In zo'n geval, neem a.u.b. contact op met mij, ofwel via PB, ofwel via: moderator.challenge@belgiumdigital.com
    En check alvast of je emailadres in je profiel nog steeds correct is.

    Voor september is de keuze gevallen op "Zien". Ik heb een serie klaarstaan rond het thema van de vijf zintuigen. Ik zal er elke maand eentje bij de opties gooien, maar uiteindelijk beslissen de deelnemers en andere forumleden wat het thema wordt. D'er mogen gerust meer mensen voor de nieuwe opdracht kiezen, want de laatste maanden is het aantal vrij klein, kleiner dan het aantal deelnemers aan de Challenge zelf!

    We zien wel !
    Last edited by LesC; 1 september 2018, 12:16.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Frakske doet het weer: voor de derde maal wint hij de Challenge in 2018!

    En het gebeurt niet maandelijks, hoewel ik telkens opnieuw de Challenge-winnaar voordraag voor de Hall of Fame, maar Frakske is erin geslaagd om tevens de HoF van week 35 te halen. Proficiat!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment

    Working...
    X