Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Baai Authie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Baai Authie

    Hier was ik weer eens verrast en had ik natte voeten en maakte ik nadien dat ik weg was ,
    dit is de baai die bij vloed volliep tot over de dam ,
    Een tijdje later was geen dam meer te zien en stond het water aan weerszijden even hoog


    grote versie https://dl.dropbox.com/s/47tpzgy4t5y...00pix.jpg?dl=0

    dank om te kijken

  • #2
    Re: Baai Authie

    Mooie compositie Patrick en sluitertijd zit hier ook goed. De lucht vind ik hier persoonlijk wat te druk maar dat is persoonlijke smaak
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: Baai Authie

      Een opname met een hogere risicofactor ! Een stuk meer Zuidelijk is het eb-en-vloed effect veel groter dan hier bij ons hé.

      Ik vind de compo mooi maar ik ben benieuwd of je er zo ook eentje hebt met een korte sluitertijd, doordat de voorgrond hier dynamisch oogt en de wolken eerder bevroren en statisch overkomen wringt het geheel mij een beetje
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Baai Authie

        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        Een opname met een hogere risicofactor ! Een stuk meer Zuidelijk is het eb-en-vloed effect veel groter dan hier bij ons hé.

        Ik vind de compo mooi maar ik ben benieuwd of je er zo ook eentje hebt met een korte sluitertijd, doordat de voorgrond hier dynamisch oogt en de wolken eerder bevroren en statisch overkomen wringt het geheel mij een beetje
        die heb ik Frans ,en het was idd een druk contrastrijke lucht , zelf had ik het ook liever anders gezien , ik zal in mijn volgende post de korte sluiter voorleggen ,en dan weer vergelijken

        Comment


        • #5
          Re: Baai Authie

          Ik vind de sluitertijd goed zitten, juist genoeg beweging in het water. Door het contrast in de wolken vind ik wel dat er iets wringt in de foto.
          --> www.brandnewimage.be <--

          Comment


          • #6
            Re: Baai Authie

            Oei, veraderlijk tij daar, goed dat je op tijd weg was, want niet ideaal om te zwemmen. Heb je zeehonden gezien?

            Comment


            • #7
              Re: Baai Authie

              Oorspronkelijk geplaatst door Jefzor Bekijk bericht
              Oei, veraderlijk tij daar, goed dat je op tijd weg was, want niet ideaal om te zwemmen. Heb je zeehonden gezien?
              de foto's volgen nog , ik kon ze bewonderen , ik denk van ong op een 30 tal meter , 400 mm was soms teveel

              Comment


              • #8
                Re: Baai Authie

                Lekkere foto, als een romige taart speelt eb en vloed hier zijn troeven uit, bewerkstelligt door de maker.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Baai Authie

                  Prachtfoto, die door de sluitertijd bijzonder wordt. De lucht erboven zorgt voor een fraai tegenwicht. Nog mooier was geweest dat die recht boven de pier zou hangen, maar de natuur kan je (gelukkig ) niet dwingen.
                  Na deze gezien te hebben, is de ander toch echt een stuk minder spannend.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment

                  Working...
                  X