Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De reus van de rivier

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De reus van de rivier

    F13
    1/250
    ISO 200
    op 220 mm

    Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
    www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

  • #2
    Re: De reus van de rivier

    Beetje krap in het kader maar tegelijkertijd benadrukt dat de onvoorstelbare grootte van dit schip. Heel mooi zoals iedere container te onderscheiden is.
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: De reus van de rivier

      Goede registratie van deze mastodont.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: De reus van de rivier

        Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
        Beetje krap in het kader maar tegelijkertijd benadrukt dat de onvoorstelbare grootte van dit schip. Heel mooi zoals iedere container te onderscheiden is.
        Klopt dat hij krap in kader zit , zelfs zo krap dat ik hem niet op doek krijg . maar dat is nu eenmaal te challenge onder de scheepsspotters om idd de grootte zo goed mogelijk weer te geven.
        Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
        www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

        Comment


        • #5
          Re: De reus van de rivier

          Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
          Heel mooi zoals iedere container te onderscheiden is.
          inderdaad, mooie scherpte op die containers! Misschien te overwegen om enkel die muur van containers met een stukje schip te croppen, zo krijg je een abstracter beeld
          de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
          Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

          Comment

          Working...
          X