Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De dure en de goedkope

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De dure en de goedkope

    Even terug in de realiteit. Twee regenschermen in een Engels park passeerden mijn uitzichtpunt, in de 'shop' kwam ik ze opnieuw tegen als koopwaar en de ene was flink duurder dan de andere, vandaar. Hopelijk verteld de foto voldoende ?

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: De dure en de goedkope

    Het spijt me maar na drie dagen zijn de verkoopprijzen van de regenschermen verhoogt wegens weinig volk in de winkel. Dank voor het kijken.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: De dure en de goedkope

      leuk in beeld gebracht tof ,grts Jozef
      Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

      Comment


      • #4
        Re: De dure en de goedkope

        Er zijn wat grijze plekken op de rode paraplu - kijk maar eens - misschien daarom goedkoper ?
        Grapje hoor maar de foto zei me eigenlijk weinig Raymond
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: De dure en de goedkope

          Wat is het verschil tussen een matige en een goede foto ? In dit geval 2 seconden.
          De linkse persoon wordt verborgen door het boompje in de voorgrond. 2 s later waren ze 3 meter verder geweest en had het boompje niet gestoord.
          YMMV
          En dan had je een leuk contrast gehad: rode paraplu met een blauwe frak en een blauwe paraplu met een rode frak.
          Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

          Comment


          • #6
            Re: De dure en de goedkope

            Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
            Er zijn wat grijze plekken op de rode paraplu - kijk maar eens - misschien daarom goedkoper ?
            Grapje hoor maar de foto zei me eigenlijk weinig Raymond
            Peter
            Dat mag je gerust meedelen Peter, niet alle foto's scheren hoge toppen. Met die grijze plekken sla je de nagel op de kop !
            @ Nerdifant : Dat is allemaal waar wat je schrijft met die nuance dat ik 2 seconden later daar weg was
            Bedankt aan de schrijvers.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment

            Working...
            X