Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Als het goed is mag het ook eens gezegd worden ( Bose )

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Als het goed is mag het ook eens gezegd worden ( Bose )

    Ik heb een wireless BT Soundlink II hoofdtelefoon en na nog geen twee jaar begint het kunstleder ( flinterdun ) van de oorschelpen te vergaan.
    Zou niet mogen maar ik heb dit al bij verschillende merken voorgehad - ook al eens een peperdure Pioneer.

    Ik ga dus zoeken of er vervang-oorschelpen bestaan voor dit type hoofdtelefoon - nog altijd goedkoper dan een nieuwe + het is een uitstekende hoofdtelefoon - en ja, ze bestaan.
    Vlug besteld en na een paar dagen reeds binnen.

    Tot mijn verbazing zie ik dat ik mij vergist heb, want ik ontving OVER-EAR ( kleine oorschelpen ) terwijl ik een ON-EAR hoofdtelefoon heb.

    Mailtje gestuurd met de vraag of en hoe ik kon retourneren.

    Was perfect en kostenloos mogelijk + het geld ging integraal teruggestort worden.

    Maar.......mogelijkheid 2: ik mocht de on-ear schelpen houden en ze gingen het correcte paar opsturen. ( moest dan wel het SN nummer in één van de schelpen opzoeken, maar ook daarvoor kreeg ik een begeleidingstekst )

    Optie 2 gekozen en weer na een paar dagen heb ik nu de correcte schelpen. ( die normaal gezien zelfs een kleine 10 euro duurder zijn .... )

    Als dat geen service is ! + het factuur van mijn aankoop stak vandaag in de bus.

    Bose !
    Last edited by Alfa Centauri; 27 augustus 2018, 13:04.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Als het goed is mag het ook eens gezegd worden ( Bose )

    Hier een originele Samsung Clear View voor de S8+ - gekocht via Coolblue.
    Enige tijd geleden begon die cover "uiteen te vallen".
    Opgestuurd naar CB en vandaag bericht gekregen dat morgen een nieuwe geleverd wordt.
    Onder het motto van TS ...

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Re: Als het goed is mag het ook eens gezegd worden ( Bose )

      Ja soms is dat maar een kleine moeite voor zo'n grote firma, maar dat maakt weldegelijk het verschil ! En het wordt doorverteld ! ( zoals hier
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: Als het goed is mag het ook eens gezegd worden ( Bose )

        Ooit mijn SVHS van Panasonic door Fnac laten opsturen om nieuwe videokoppen te laten plaatsen.
        Het video-tijdperk was al een tijdje op zijn eind, maar ik wou hem nog wat verder kunnen gebruiken voor wat oude cassettes.
        Na 1 maand wachten telefoon van Fnac, kon de videorecorder afhalen. De koppen waren kosteloos vervangen, moest enkel de verzendkosten betalen (13 euro).

        Zo'n 15 jaar terug een heel grote fototas van LowePro (Phototrekker AW).
        Tijdens een zware reis in het Noorden van Pakistan had de hoofdrits het begeven, moest mij behelpen met de straps.
        Eenmaal thuis opgestuurd naar LowePro voor herstelling (tas was al één jaar buiten garantie).
        Na 1 week kreeg ik een nagelnieuwe fototas terug. Gratis.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment

        Working...
        X