Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ronda

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ronda

    [/IMG]
    Last edited by w-degraaf; 26 augustus 2018, 16:55.

  • #2
    Re: ronda

    Oorspronkelijk geplaatst door w-degraaf Bekijk bericht
    [IMG][url=https://flic.kr/p/XbwG9Q]
    Foto staat er op, maar bovenstaande tekst mag je wissen.
    Dit heeft geen nut, de foto blijft ook zonder deze tekst te zien ;-)


    --
    mlap.
    T.T.

    Comment


    • #3
      Re: ronda

      knappe compositie; de zonnegloed zit op de juiste plaats en laat voldoende klaarheid voor de landschapsdetails.
      alvorens anderen hier over vallen; een detail : het middenste en voorste gebouw lijkt wat achterover te vallen. Stoort me niet maar anderen ...
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Re: ronda

        bedankt voor je feedback, zal eens kijken of ik hier nog iets aan kan doen.
        gr
        willem

        Comment


        • #5
          Re: ronda

          Moderator Note: Testforum dient om te leren posten. Dat is alvast gelukt: zichtbaar en reglementair gepost. Wat mlap met 'bovenstaande tekst" bedoelt... Ik vermoed dat als je op 1024px post, de foto even groot zichtbaar zal zijn, maar dat de gele band (die erop wijst dat de foto groter is dan bij BD toegelaten) dan weg is.
          Je topic wordt gesloten, zodat je de mogelijkheid hebt om deze foto in ons Fotohoek te posten. Ik zie dat je dat intussen al gedaan hebt.
          Dank om in het Testforum te oefenen.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment

          Working...
          X