Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sneeuwgrot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Sneeuwgrot

    Het is natuur, onder de aardkorst en ijskap doch vanwege de abstracte vormgeving en kleur hier in deze categorie ondergebracht.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Sneeuwgrot

    Mooie lagen en kleuren.
    groetjes, moniq (BD1321BE)

    A picture paints a thousand words

    Comment


    • #3
      Re: Sneeuwgrot

      Mijn mening: mooi en knap van kleur. Maar een kadertje, moet dat echt? Misschien dat een kader hier op het forum beter presenteert maar ik vind het minder geschikt voor een afdruk om ingekaderd te worden.
      Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
      www.pixeldude.be
      www.flickr.com/photos/139672558@N07

      Comment


      • #4
        Re: Sneeuwgrot

        Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk bericht
        Mijn mening: mooi en knap van kleur. Maar een kadertje, moet dat echt? Misschien dat een kader hier op het forum beter presenteert maar ik vind het minder geschikt voor een afdruk om ingekaderd te worden.
        Bij een afdruk gaan al de kaders er af, ik gebruik die enkel hier voor presentatie. Dat kadertje moet dus niet echt !
        Thanks voor je reactie alsook moniq.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Sneeuwgrot

          Een foto om wat langer te bekijken en ik heb zelfs de Laptop even op zijn kop gedraaid. Ook dat levert een interessante foto op
          http://www.smuttynose.nl

          Comment


          • #6
            Re: Sneeuwgrot

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Bij een afdruk gaan al de kaders er af, ik gebruik die enkel hier voor presentatie. Dat kadertje moet dus niet echt !
            Thanks voor je reactie alsook moniq.
            Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
            www.pixeldude.be
            www.flickr.com/photos/139672558@N07

            Comment


            • #7
              Re: Sneeuwgrot

              Zelfs op zijn kop gedraaid zoals Olivetti zegt blijft het een boeiend en integrerend beeld, knap werk.
              Groeten Andre

              Comment


              • #8
                Re: Sneeuwgrot

                weer een moeilijke voor mij ,moest je de titel niet vermeld hebben zou ik zoeken in het eindeloze denk om te weten wat ik zie ,maar nu ik het weet heb je dat weer speciaal mooi weergegeven

                Comment

                Working...
                X