Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon cashback op EF 70-300 F4.0-5.6 IS USM II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon cashback op EF 70-300 F4.0-5.6 IS USM II

    Op 13/07/2018 krijg ik een mail dat mijn aanvraag voor de cashback is goedgekeurd en dat ik binnen de 30 dagen het bedrag (€ 90,00) terug gestort zal krijgen op mijn rekening.
    Vandaag 17/08/2018 nog altijd niks.
    Terug mailen gaat niet want het is een noreplay mail adres.
    Wat kan ik nu verder doen? Nog mensen die mogen fluiten naar hun centen?

    Cashback of niet, volgende keer Eglobal zonder cashback de EF 70-300 F4.0-5.6 IS USM II aan € 383,99 bij Konijnenberg aan € 545,00 - CB € 90,00 = € 455,00
    Bij Eglobal ZONDER CB = nog altijd € 71,01 goedkoper!

    Dit staat er online: 1 3xxxxx0 Geldig EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM 90.00 EUR Cashback Opnieuw verzonden voor verwerking ? - 15/08/2018 5x0xx03xx8 -
    Last edited by Red Falcon; 17 augustus 2018, 11:06. Reden: toestemming bijgevoegd
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Canon cashback op EF 70-300 F4.0-5.6 IS USM II

    Ik heb het zelfde voor.
    Zelfde boodschap op website.
    De mail die ik kreeg gaf ook aan dat de betaling goedgekeurd was. (Mail ontvangen op 11/7/18).
    Bankrekening niks
    Aangekocht bij Art&Craft
    Life is beautiful, take pictures to remember

    Comment


    • #3
      Re: Canon cashback op EF 70-300 F4.0-5.6 IS USM II

      Ik heb ondertussen al een mail verstuurd naar konijnenberg en zij beloven het verder af te handelen.

      Edit: Misschien uw bevestiging van Canon doorsturen naar A&C?
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Canon cashback op EF 70-300 F4.0-5.6 IS USM II

        Gewoon wat geduld hebben, komt wel in orde

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Canon cashback op EF 70-300 F4.0-5.6 IS USM II

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Op 13/07/2018 krijg ik een mail dat mijn aanvraag voor de cashback is goedgekeurd en dat ik binnen de 30 dagen het bedrag (€ 90,00) terug gestort zal krijgen op mijn rekening.
          Vandaag 17/08/2018 nog altijd niks.
          Terug mailen gaat niet want het is een noreplay mail adres.
          Wat kan ik nu verder doen? Nog mensen die mogen fluiten naar hun centen?

          Cashback of niet, volgende keer Eglobal zonder cashback de EF 70-300 F4.0-5.6 IS USM II aan € 383,99 bij Konijnenberg aan € 545,00 - CB € 90,00 = € 455,00
          Bij Eglobal ZONDER CB = nog altijd € 71,01 goedkoper!

          Dit staat er online: 1 3xxxxx0 Geldig EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM 90.00 EUR Cashback Opnieuw verzonden voor verwerking ? - 15/08/2018 5x0xx03xx8 -
          (Nog) geen paniekvoetbal ! en volgende keer maar naar Eglobal !
          Groetjes

          Lukathi

          Comment


          • #6
            Re: Canon cashback op EF 70-300 F4.0-5.6 IS USM II

            Oorspronkelijk geplaatst door Lukathi Bekijk bericht
            (Nog) geen paniekvoetbal ! en volgende keer maar naar Eglobal !
            Zucht.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Canon cashback op EF 70-300 F4.0-5.6 IS USM II

              Gebruikelijk duurt dit wel even. Maar komt goed.
              Gewoon even als tip meegeven dat je de lens absoluut nu niet mag doorverkopen!!! Want in de kleine lettertjes van de cashback staat meestal een clausule waarbij je het recht op cashback verliest bij verkoop. Ze doen dat om sluikhandel in het buitenland te voorkomen natuurlijk.

              Comment


              • #8
                Canon cashback op EF 70-300 F4.0-5.6 IS USM II

                Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                Gewoon even als tip meegeven dat je de lens absoluut nu niet mag doorverkopen!!! Want in de kleine lettertjes van de cashback staat meestal een clausule waarbij je het recht op cashback verliest bij verkoop. Ze doen dat om sluikhandel in het buitenland te voorkomen natuurlijk.
                Een link naar een document graag.
                Heb dit nog nooit ergens gelezen en ben toch curieus om dit eens te lezen.
                Verkocht is verkocht is toch het interessantste voor hun en je kan voor één serienummer niet twee keer een aanvraag doen.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Canon cashback op EF 70-300 F4.0-5.6 IS USM II

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Een link naar een document graag.
                  Heb dit nog nooit ergens gelezen en ben toch curieus om dit eens te lezen.
                  Verkocht is verkocht is toch het interessantste voor hun en je kan voor één serienummer niet twee keer een aanvraag doen.
                  Ik geef het mee omdat een vriendin van mij recent dit heeft meegemaakt. Ze had toestel gekocht, vroeg cashback, was niet tevreden van het toestel en verkocht het direct tweedehands.
                  Na enige tijd nog steeds niets gezien van de cashback en toen begon het gezever. Ze vroegen een foto van het serienummerplaatje om haar klacht te kunnen behandelen en die kon ze niet voorleggen.
                  Toen kwamen ze met die clausule voor de proppen dat het toestel niet doorverkocht mocht worden.
                  Testaankoop, ombudsdienst, etc tussen gekomen en geen gelijk gehaald.

                  In eerste instantie voelde dat voor mij ook niet juist aan omdat ik net zoals jou dacht van gekocht is gekocht met die voorwaarden van cashback. Dus je meent er recht op te hebben.
                  Anderzijds naarmate het verhaal zich verder ontwikkelde kwam naar boven dat de fabrikant die clausule voorzien had om sluikhandeltjes te voorkomen tussen verschillende landen.
                  Dus de fabrikant heeft daar ook wel ergens een punt.

                  Ik hoor met regelmaat dat die cashback acties niet vlot verlopen. Blijkbaar is dat een nieuwe marketingpraktijk.
                  Daarom dat ik ook nooit aan cashback acties meedoe. Ik laat mij niet vangen aan dat soort praktijken waarbij je ook nog eens je privacy moet opgeven door opgave van personalia, adres, banknummers, email,... Wie een beetje slim is weet dat als ze 100 euro terug geven, dat product 100 euro te duur geprijsd staat. Als je dan even zoekt dan kan je gemakkelijk ander plaatsen vinden waar die goedkoper staat. Daarom koop ik ook veel electronica in Duitsland waar er een behoorlijk verschil is in prijs op dat soort dingen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon cashback op EF 70-300 F4.0-5.6 IS USM II

                    Heeft het niet eerder te maken dat men het tijdens de cashback periode het bewijs moet kunnen leveren dat men het toestel nog heeft?
                    Anders koopt men bij CB, doet de aanvraag en ziet dan af van de aankoop.
                    Ik kan me voorstellen dat ze daar steekproeven op doen.
                    Vroeger moest men daarom steeds de doos vernielen om de originele barcode op te sturen.
                    Is dat nu ook nog?
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon cashback op EF 70-300 F4.0-5.6 IS USM II

                      Dit was deze keer niet zo.
                      Uw aankoop registreren en aankoop bewijs opsturen en na goedkeuring (na controle zeker?) zouden ze de CB binnen de dertig dagen terug storten, of je kon ook kiezen voor een aankoop bon met hogere waarde dan de CB.
                      Daar ik niet van plan ben direct iets aan te kopen heb ik voor de CB gekozen.
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon cashback op EF 70-300 F4.0-5.6 IS USM II

                        Was bij aankoop van mijn nieuwe camera ook zo, zou binnen maand worden gestort maar duurde bijna 2 maanden. Hopelijk met wat geduld komt het goed.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon cashback op EF 70-300 F4.0-5.6 IS USM II

                          Ik hoop het, maar dan moeten ze me geen mij geen mail versturen dat het binnen de dertig dagen op mijn rekening zal staan.
                          PS: Nog steeds niks ontvangen tot op vandaag. #13#@Gggrrrrrrrr.
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon cashback op EF 70-300 F4.0-5.6 IS USM II

                            Ik heb ooit ook wat meer geduld moeten hebben met een Canon Cashback, maar uiteindelijk is het geld toch op mijn rekening terecht gekomen.

                            Ik heb wel de indruk dat ze het voor cashback acties liefst zo moeilijk mogelijk maken om aan alles te voldoen.
                            Onlangs heb ik ook nog problemen gehad met de cashback actie op mijn snoerloze Bosch stofzuiger.
                            Bij het invullen van alle nodige gegevens op de website geraakte ik maar tot de voorlaatste stap, daar kreeg ik telkens een foutmelding als ik verder wou gaan terwijl ik wel degelijk alle vakjes correct had ingevuld.
                            Een paar dagen later heb ik alles opnieuw geprobeerd, en toen lukte het uiteindelijk wel (met 100% dezelfde gegevens).
                            Ondertussen heb ik die gratis Bosch Uneo Maxx boormachine die beloofd was ook aangekregen (ik kon kiezen voor die boormachine of 70 euro cashback op mijn rekening, de boormachine leek mij een betere deal).

                            Eigenlijk heb ik liever dat ze gewoon korting geven in de winkel, daar heb je achteraf geen last mee om alle "papierwerk" in orde te brengen, en je moet dan ook niet wachten tot je je geld terugkrijgt.
                            http://barthuysmans.smugmug.com/
                            BD0338BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon cashback op EF 70-300 F4.0-5.6 IS USM II

                              Ik heb een mail gestuurd naar Canon zelf via hun support pagina

                              Waar er zelfs onder Uw probleem de optie staat, cashback & promoties
                              Life is beautiful, take pictures to remember

                              Comment

                              Working...
                              X