Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geen spraakbegeleiding navigatie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Geen spraakbegeleiding navigatie

    Ik ben in het bezit van een Samsung Galaxy A5 waarop ik twee navigatieapps op heb geïnstalleerd . Bij zowel "Here we Go" als Google Maps heb ik geen stembegeleider meer terwijl ik in het verleden door Nieuw Zeeland heb getoerd met "Here We Go" als navigatiesysteem en met stembegeleiding . Kent iemand dit probleem ?
    Mijn geluid staat voldoende hard , ik heb een Nederlandstalige stem gedownload . Het werkt niet meer .

  • #2
    Re: Geen spraakbegeleiding navigatie

    De stomste opmerking eerst

    Ik heb geen Samsung, maar ga eens in de (uitgebreide) geluidinstellingen kijken van het apparaat. Kijk eens of daar een slider op nul staat. Het is mogelijk dat bijvoorbeeld de spraaksturing van de navigatie app door Android wordt beschouwd als een melding of een alarm of zo, en als nu net dat geluid uit staat ...

    Je kan ook eens In de instellingen van google maps en Herewego kijken of daar het geluid "aan" staat (als die mogelijkheid voorzien is natuurlijk, geen idee, want ik gebruik geen van beide apps)

    Comment


    • #3
      Re: Geen spraakbegeleiding navigatie

      GSM via Bluetooth verbonden met de auto? Indien ja, dan zal het geluid waarschijnlijk langs daar komen.
      Zet bluetooth eens een keer af op je GSM om te testen.
      Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
      Website - 500px - Instagram

      Comment


      • #4
        Re: Geen spraakbegeleiding navigatie

        Bij bepaalde wagens zijn er wel problemen met third party navigatiessoftware op apparaten die je moet linken via Bluetooth.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #5
          Re: Geen spraakbegeleiding navigatie

          Wanneer ik mijn gsm in de usb aansluiting van de auto steek werkt het geluid ook niet meer. Via de sigarettenaansteker werkt het geluid wel.

          Comment


          • #6
            Re: Geen spraakbegeleiding navigatie

            Oorspronkelijk geplaatst door pogi Bekijk bericht
            Wanneer ik mijn gsm in de usb aansluiting van de auto steek werkt het geluid ook niet meer. Via de sigarettenaansteker werkt het geluid wel.
            Dat is dan ook omdat uw sigarettenaansteker geen data kan verwerken ;-)
            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
            Website - 500px - Instagram

            Comment


            • #7
              Re: Geen spraakbegeleiding navigatie

              Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
              Dat is dan ook omdat uw sigarettenaansteker geen data kan verwerken ;-)
              Dat weet ik ook wel. Feit is dat mijn gsm aangesloten op usb zelf geen geluid meer weergeeft maar het geluid gaat ook niet via de luidsprekers van de auto. Bij mijn oude Tomtom maakt het niks uit. Die kan ik evengoed via de usb opladen. Dan geeft die wel een melding 'verbonden met computer' maar voor de rest maakt het niks uit. Mijn iphone kan ik enkel opladen via de sigarettenaansteker. Een tijdje geleden per ongeluk toch in de usb gestoken. Terug uitgetrokken met als gevolg dat het lcd scherm van de auto bevroor. Deed niks meer.

              Comment


              • #8
                Re: Geen spraakbegeleiding navigatie

                Staat er gee pijltje op het scherm waar je kan op klikken.
                Volgens mij veranderd dit pijltje dan in een luidspreker.

                mvg
                nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

                Comment


                • #9
                  Re: Geen spraakbegeleiding navigatie

                  Alle instellingen zo als geluid zijn gedaan zo als het moest .

                  Comment

                  Working...
                  X