Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smiling boy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Smiling boy

    Een opname uit een of andere jongerenfuif, volledig toeval. De jongen voelt zich blijkbaar heel gelukkig, misschien ook toeval.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Smiling boy

    De originele moet wel een leuke foto zijn, deze versie heeft voor mij een bewerking ondergaan die er over zit...

    Less is more....

    D.

    Comment


    • #3
      Re: Smiling boy

      Ik vind de vervaging minder natuurlijk.
      "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

      Comment


      • #4
        Re: Smiling boy

        Allée mensen, ik vind deze toch mooi hoor - mijn foto's zijn altijd mooi nietwaar ?
        Deze foto heeft het vroeger heel goed gedaan, altijd aanvaard geweest, maar die tijden zijn voorbij dus dat argument mag ik niet meer gebruiken.
        Wat de "bewerking" en "vervaging" betreft is dit niet de juiste definitie want de opname is door obstakels en langs mensen heen en dan nog in een spiegel doch laat dit 'bluf' zijn - het kon veel beter !
        Dan en Dush, bedankt.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Smiling boy

          De verlegen, ontwapende lach en oogopslag van de jongen vind ik fantastisch. Komt door alle "obstakels" nog meer tot zijn recht
          http://www.smuttynose.nl

          Comment


          • #6
            Re: Smiling boy

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Allée mensen, ik vind deze toch mooi hoor - mijn foto's zijn altijd mooi nietwaar ?
            Deze foto heeft het vroeger heel goed gedaan, altijd aanvaard geweest, maar die tijden zijn voorbij dus dat argument mag ik niet meer gebruiken.
            Wat de "bewerking" en "vervaging" betreft is dit niet de juiste definitie want de opname is door obstakels en langs mensen heen en dan nog in een spiegel doch laat dit 'bluf' zijn - het kon veel beter !
            Dan en Dush, bedankt.


            :-) :-) :-) ;-)
            www.lensculture.com/nathan-verstraete

            Comment

            Working...
            X