Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

twee vijvers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] twee vijvers

    B-627-b by Dushi Beldig, on Flickr
    "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

  • #2
    Re: twee vijvers

    om in te verdrinken
    Straatfotograaf in Antwerpen

    Comment


    • #3
      Re: twee vijvers

      die arm mocht er voor mij afgecropt worden. Een vierkantig formaat trekt dan nog meer de aandacht naar die 2 vijvers.
      mooi, interessant beeld.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Re: twee vijvers

        Die arm en die hand doen echt afbreuk aan de foto,... verder is het een leuke foto.

        Comment


        • #5
          Re: twee vijvers

          Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
          die arm mocht er voor mij afgecropt worden. Een vierkantig formaat trekt dan nog meer de aandacht naar die 2 vijvers.
          mooi, interessant beeld.
          Ik begrijp de opmerking over de hand, maar de licht bewogen hand laat zien dat ze bij verrassing gefotografeerd werd toen ze zich omdraaide.
          Zonder die hand lijkt het een geposeerde foto.
          Maar ik begrijp dat dit alles voor de neutrale toeschouwer weinig duidelijk is.
          Als ik zou croppen, zou ik ook een deel van het shirt weglaten.
          Men kan vaak met eenzelfde foto heel verschillende kanten op, afhankelijk van wat men beoogt uit te drukken.
          Dank voor het meedenken!
          "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

          Comment


          • #6
            Re: twee vijvers

            Ben blijkbaar de enige maar ik vind de toegepaste bewerking in het gezicht eigenlijk niet zo mooi
            Ik heb het gevoel dat de detail heel fel zijn opgehaald - soms past dat maar hier mocht het voor mij mocht het wat subtieler
            De hand stoort me niet
            Peter
            mijn website : klik

            Comment

            Working...
            X