Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Service foto.com lijkt OK!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Service foto.com lijkt OK!

    Beste allen,

    2 weken geleden heb ik bij foto.com voor de tweede maal foto's besteld. De eerste maal had ik geen problemen, de tweede keer echter kwamen de foto's niet toe.

    Ik heb hen vandaag gebeld. De voertaal is blijkbaar Engels of Frans maar daar zat ik persoonlijk niet erg mee omdat ik in beide wel een mondje kan meespreken, ik kan me echter voostellen dat dit voor sommige mensen -ik denk dan bijvoorbeeld aan mijn moeder of vader- minder evident is.

    Anyway, ik zei dat mijn foto's niet waren aangekomen na 2 weken.

    Men antwoordde me dat dit een gekend probleem is en dat de foto's waarschijnlijk verloren zijn gegaan met de post, dat ze dit wel meer tegenkomen, en dat ze er alles aan doen om dit in de toekomst te verbeteren/te vermijden.

    Men zei me ook dat het onmogelijk was om mijn order opnieuw uit te voeren omdat mijn foto's maar 15 dagen op hun server werden bewaard.

    Er werd me dan voorgesteld om me via m'n VISA-account gewoon terug te betalen, dan kon ik m'n order terug ingeven.

    Al bij al kunnen zij er weinig aan doen dat de Post hun pakketten verloren doet, maar ik vond het toch vriendelijk dat ze me aanboden om gewoon alles terug te betalen.

    Met andere woorden, alhoewel m'n tweede order de mist inging, valt het mij moeilijk om te klagen over foto.com.

    Ik hoop dat deze posting nuttig kan zijn voor mensen die zouden besluiten om foto's te bestellen bij foto.com!
    Nikon D70s
    AF-S Nikkor 18-70mm 1:3.5-4.5 G ED, AF-S Nikkor 18-200mm 1:3.5-5.6 G ED VR
    Hier woon ik (ongeveer)

  • #2
    Re: Service foto.com lijkt OK!

    Het beste is dus denk ik om vooraleer de 15 dagen om zijn hun al te contacteren, dan hebben ze je foto's nog op hun server staan en kunnen ze de bestelling misschien opnieuw opsturen.

    Comment


    • #3
      Re: Service foto.com lijkt OK!

      Bedankt voor de info wat betreft foto.com.

      Ik ben zinnens om toch een groot deel van onze vakantiefoto's bij hen te laten afdrukken. De foto's zo goedkoop/aan die prijs, verkrijgen we zelfs niet met onze Canon i865.

      Mijn neef heeft vorige maand zo'n 600 foto's laten afdrukken van zijn reis naar Nepal en dat zonder problemen. Ik wil er nog bij vermelden dat de foto's superscherp zijn en de kleuren optimaal.

      Grtz,F@bke
      Count your rainbows, not your thunderstorms.
      BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
      The name of the game is to fill the frame!
      http://Fabke.fotopic.net

      Comment


      • #4
        Re: Service foto.com lijkt OK!

        zondag doorgemaild, een pakket van 300 foto's over venezuela, dinsdagmiddag in de bus.

        10 ct voor 11/15 is geen geld.


        Peter
        Camera : nikon D90 (1/7/2010) met (Nikon 18/200 VR) vervangen door Tamron 18/270.

        http://www.peter-mia.be

        Comment

        Working...
        X