Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonsondergang

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Zonsondergang

    Tips, dingen die anders zouden kunnen of andere opmerkingen zijn meer dan welkom want ik wil graag bijleren over fotografie. Bedankt!

    [IMG]Italy by Margaux Vanhaute, on Flickr[/IMG]

    [IMG]Italy by Margaux Vanhaute, on Flickr[/IMG]

  • #2
    Re: Zonsondergang

    Mooi moment en zeker een compliment voor de lichtcontrole. Zeker de foto met de paal. (die van mij iets minder prominent had mogen zijn)
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Zonsondergang

      Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
      Mooi moment en zeker een compliment voor de lichtcontrole. Zeker de foto met de paal. (die van mij iets minder prominent had mogen zijn)
      Ik volg Johan, maar de halo rond de paal stoort me behoorlijk, dus even wegwerken
      https://www.behance.net/Lynx1966

      Comment


      • #4
        Re: Zonsondergang

        Mooie en interessante lucht in de eerste opname.
        De algemene scherpte kon hier misschien iets beter en ik volg de reacties in verband met de paal die iets te prominent is en de halo die er rond te zien is.

        De voorkeur gaat uit naar de tweede opname. Mooi hoe die reflecties in het water in deze uitsnede naar de zon toe leiden.
        Er zit wel nog een opvallende sensorvlek in het linkergedeelte net boven de rand tussen water en land.

        Mvg.,
        Smets84.

        Comment


        • #5
          Re: Zonsondergang

          Geen gemakkelijke qua belichting (tegenlicht) maar toch goed onder controle.
          De vogels in 2 zitten wat te diep in de schaduw imo maar de compositie is zeer goed. Voor mij persoonlijk ging die bovenste wolkenband eraf.

          Comment

          Working...
          X