Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dropbox testje

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dropbox testje





    Zelf zie ik beide foto's maar blijkbaar ziet een ander de eerste foto niet, klopt dit?
    Vroeger volstond het om "?dl=0" te veranderen in "?dl=1".
    Nu moet in de gekopieerde dropbox link de www veranderd worden naar "dl." en moet "?dl=0" verwijderd worden uit de dropbox link.

    Kan iemand mij zeggen hoe groot de foto's zijn in kb?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: dropbox testje

    Beide: 652kb

    "?dl=0" te veranderen in "?dl=1"
    wel het is een beetje een welles niettes spelletje, de ene keer zie je ze wel de andere keer weer niet.
    als je www vervangt met dl en ?dl=0 verwijderd kom ik dat gedrag niet tegen (in 99,9% wordt de foto getoond)

    Comment


    • #3
      Re: dropbox testje

      Oeps, dus met de www te veranderen in dl ben je ook geen 100% zeker dat de foto gezien wordt.
      Mag ik nog iets vragen? Zijn de kleuren goed en zijn de foto's niet te donker?
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: dropbox testje

        Eerste foto niet te zien, tweede wel. Kleuren lijken me OK; nu het is ook niet echt een heel 'heldere' foto. Beide foto's gedownload en vergeleken; bestandsgrootte 667 KB in beide gevallen.
        Ik herinner me dat ik gisteren als Mod een foto van jou heb zichtbaar gemaakt in Aangeboden: Deze. Ik ben al jaren gebruiker van Dropbox, laat telkens alles in de code achter jpg vallen, en verander www in dl. Heeft bij mij totnogtoe altijd de beste resultaten opgeleverd.
        Last edited by LesC; 3 augustus 2018, 09:06.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: dropbox testje

          Ik zie beide nog (Windows 10 Ent is upgrade over windows 7 pro buss./ IE Edge)

          Oeps, dus met de www te veranderen in dl ben je ook geen 100% zeker dat de foto gezien wordt.
          Komt maar zelden voor, als je dan maar lang genoeg je browser blijift verversen komt ie er vanzelf wel een keer doorheen.

          Zijn de kleuren goed en zijn de foto's niet te donker?
          Er zijn redelijk wat factoren die meespelen (device / os / browser / type beeldscherm / welk kleurprofiel er geladen wordt / enz enz enz)

          Zoals ik er nu tegen aan kijk: kleur redelijk, over het geheel wat donker beeld

          Comment


          • #6
            Re: dropbox testje

            Bedankt om de toelichtingen, de tip had ik begrepen hoor Les, thx voor dit.

            Foto is inderdaad donker maar was ook al laat bij een ondergaande zon.
            @ in2lapland, ook bedankt voor de medewerking, vind ik tof.

            Mag slotje op.
            Last edited by Red Falcon; 3 augustus 2018, 16:42. Reden: mag gesloten worden
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: dropbox testje

              En nu wordt het beeld met ?dl= niet goed geladen ;-)
              Het 2de beeld is nog wel steeds zichtbaar

              Comment

              Working...
              X