Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leukste plaatsen 1 dag Zeeland of niet echt de moeite ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leukste plaatsen 1 dag Zeeland of niet echt de moeite ?

    Wij zijn al in Vlissingen & Middelburg geweest.
    Welke plaatsen zijn nog aan te raden op dit gedeelte eiland ?
    Goes & Zoutelande,... of is de rest niet echt de moeite ?

    Betreft het 2e eiland ben ik héél lang geleden met school eens naar Zierikzee/Goeree/Overflakee geweest met de veerboot daar en mini-Europa ofzo, maar herinner me er nog weinig van.
    We zijn nu met verlof en misschien nog een dagtripje met de auto als er nog iets de moeite is daar.

    Is gewoon voor een andere omgeving dan de Belgische kust, sfeer, fototje... niet om te shoppen ofzo.

  • #2
    Re: Leukste plaatsen 1 dag Zeeland of niet echt de moeite ?

    Bij de plompetoren is het fijn vertoeven. Ik ging daarheen voor roofvogels en velduilen te fotograferen.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

    Comment


    • #3
      Re: Leukste plaatsen 1 dag Zeeland of niet echt de moeite ?

      Goes en Zierikzee zijn aangename stadjes, ik vind ze zelfs leuker dan Middelburg.
      Een absolute aanrader is het watersnoodmuseum in Ouwerkerk.

      Comment


      • #4
        Re: Leukste plaatsen 1 dag Zeeland of niet echt de moeite ?

        Ik ben al in Burgh-haamstede geweest, leuk stadje. Je hebt ook in de buurt de deltawerken die wel mooi te fotograferen zijn. inspiratie te vinden op Google maps. https://www.google.com/maps/@51.6410...!7i3264!8i2448
        Website : brianbonckaertfotografie.wordpress.com
        Hobbyfotograaf Natuur/Evenementen/Sport
        Leeftijd : 23 Jaar.

        Comment


        • #5
          Re: Leukste plaatsen 1 dag Zeeland of niet echt de moeite ?

          Veere is ook een leuke plaats maar momenteel zeer druk en dit is overal nu zo in de zomer in Zeeland. Een aanrader is om in Breskens de veerboot te nemen met de fiets mee en zo de kust langs rijden dan
          van Vlissingen naar Zoutelande, Westkapelle, Domburg, Oostkapelle, Vrouwenpolder enz. tot in Veere en dan langs het kanaal naar Middelburg en terug naar Vlissingen. Ongeveer een 70km en een mooie dagrit.
          Er zijn zo veel leuke plaatsen in Zeeland met de auto of de fiets maar Goes is meer voor shopping maar van Goes langs het kanaal naar Wilhelminadorp waar een leuke jachthaven is aan de Oosterschelde is ook een
          aanrader.

          Comment


          • #6
            Re: Leukste plaatsen 1 dag Zeeland of niet echt de moeite ?

            Maak eens een duin-strandwandeling van Vlissingen naar Zoutelande (15km) en dan met de bus terug naar Vlissingen: zie je meer dan met de auto.

            Comment


            • #7
              Re: Leukste plaatsen 1 dag Zeeland of niet echt de moeite ?

              Vandaag toevallig in Zeeland geweest. Het doel om ergens naartoe te gaan is geocaching (en hier en daar een terrasje doen ). Eerst vertrokken in de buurt van Aagtekerke om 15Km te fietsen tussen de velden. Niks bijzonders maar wel rustig. Daarna doorgefietst naar Domburg en van daar uit het water gevolgd tot Zoutelande en terug naar Aagtekerke. Hoewel het aangenaam fietsen was vonden we het redelijk druk overal, een paar straten landinwaarts (we stopten aan verschillende molens) reden we dan weer alleen.
              We weten nu ook weer terug waarom we weg blijven van de kusten op zonnige dagen... veel te druk (voor ons), gelukkig was er wat verfrissing van de zeebries maar een volgende fiets/geocaching tocht gaan we toch in een rustigere streek doen.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment


              • #8
                Re: Leukste plaatsen 1 dag Zeeland of niet echt de moeite ?

                Vergeet geen oesters te gaan eten bij Pekaar in Yerseke. Absolute aanrader.
                ...leeg...

                Comment

                Working...
                X