Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vroeg vertrek + up zonder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] vroeg vertrek + up zonder




    Met of zonder vliegtuig ... ik had zelf een beetje mijn twijfels, vermits sommigen ook denken zonder heb ik er eentje zonder bij geplaatst
    de titel zou dan beter zijn : vroeg onderweg



    Klik hier voor een grote versie
    Last edited by Frakske; 2 augustus 2018, 09:25.
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: vroeg vertrek

    Goed gezien en mooi vastgelegd!

    Erik
    "De gustibus et coloribus non est disputandum"

    Comment


    • #3
      Re: vroeg vertrek

      Waar vroeg op stap gaan goed voor is, knap beeld Frans
      Groeten Andre

      Comment


      • #4
        Re: vroeg vertrek

        Een titel met min of meer een dubbele bodem want deze slaat op het vliegtuig dat in de vroegte vertrokken is en ook op de fotograaf die vroeg vertrokken is om dit beeld te schieten.

        Knappe schemerkleuren in de wolken.
        De zeer lage horizon zorgt onderaan voor een repel aarde die dan als surplus gehuld wordt in wat nevel, wat het geheel toch wel wat sfeer meegeeft.

        Knap resultaat.

        Mvg.,
        Smets84

        Comment


        • #5
          Re: vroeg vertrek

          Bijzonder mooie sfeerplaat Frans. Ik zou het vliegtuigje wegshoppen of er een stuk bovenaan afsnijden. Het draagt naar mijn gevoel niet bij tot je foto en is in concurrentie met de mooie mistige voorgrond. Less is more
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: vroeg vertrek

            prachtige sfeer Frans , mooie zachte kleuren in de lucht , en de morgennevel (waar je toch altijd wat geluk voor moet hebben) maakt de sfeer compleet , het vliegtuig hoeft er voor mij ook niet bij ,brengt volgens mij klein beetje onrust in het beeld , of hij zou miss beter op een andere plaats hebben gestaan , een heel mooie foto

            Comment


            • #7
              Re: vroeg vertrek

              Ik had zelf mijn twijfels, met of zonder vliegtuig ... vliegtuig wat lager
              ik heb een up als extra geplaatst, kijk en vergelijk zou ik zeggen
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: vroeg vertrek

                Prachtig, zonder het vliegtuig! De titel moet dan maar staan voor...vroeg vertrek heeft goud in de mond.

                Comment


                • #9
                  Re: vroeg vertrek

                  vliegtuig was echt niet nodig , deze foto spreekt voor zich , knap Frans

                  Comment


                  • #10
                    Re: vroeg vertrek

                    Neveltje, kleurtjes en en prachtige diagonaal in de lucht. Mooi, Frans.
                    Van mij mag het vliegtuig blijven. Nu leidt de diagonaal ergens heen. (in de grote ruimte)
                    Wat mij later opviel. Zonder vliegtuig had de titel "Vroeg" kunnen zijn.
                    Last edited by Johan1956; 6 augustus 2018, 12:36.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: vroeg vertrek

                      knap - voor mij zonder vliegtuig maar das een detail
                      Peter
                      mijn website : klik

                      Comment


                      • #12
                        Re: vroeg vertrek + up zonder

                        Prachtige foto met alles erop en eraan. Zeer mooie belichting.

                        Comment


                        • #13
                          Re: vroeg vertrek + up zonder

                          Beter met vliegtuig - het geeft mooi weer dat op eender welk uur je altijd wel ergens sporen van menselijke activiteit ziet, zeker in ons klein landje
                          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                          Comment


                          • #14
                            Re: vroeg vertrek + up zonder

                            Het zijn de "détails" die het doen en hier is dat op zijn plaats, het geeft de foto meer inhoud - de sfeer was er al. Je titel is passend (met).
                            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                            Comment


                            • #15
                              Re: vroeg vertrek + up zonder

                              Mooie foto, vliegtuig zal voor ieder persoonlijk zijn, voor mij hoeft het er niet op.

                              Comment

                              Working...
                              X