Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

he was there

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] he was there

    dank om te kijken

  • #2
    Re: he was there

    Een serieuze 'doordenker' als je 't mij vraagt. Het contrast is nogal hard en daar heb ik moeite mee.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: he was there

      Het contrast is zoals het was Raymond, zwart zand, rode jas, dit was op de bodem van een vulkaan krater op IJsland[emoji4]

      Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

      Comment


      • #4
        Re: he was there

        Prachtig hoe de nietigheid van de mens te zien is. Knap
        Groetjes Katrien
        Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

        Comment


        • #5
          Re: he was there

          Eigenlijk toont dat gewoon dat we een beetje kind blijven en dat is wel tof dat volwassen mensen (denk ik toch) dingen doen die we als kind allemaal op strand deden.
          De mensen als mieren zijn wel een goede referentie voor de grootsheid !
          Toch een heel speciaal landschap hé
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: he was there

            Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            Het contrast is zoals het was Raymond, zwart zand, rode jas, dit was op de bodem van een vulkaan krater op IJsland[emoji4]

            Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
            Voilà, door je verduidelijking is de foto beter verklaarbaar (leesbaar). Soms komen opmerking al eens terug hé IJsland ... ? Alléz zeg ...
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: he was there

              Ik vind het jammer dat ik niks van de tekst kan lezen. Wanneer dat wel zou kunnen, dan heb je wellicht een sterke foto met een (vermoedelijk) sterke boodschap? Ik ben ervan overtuigd dat hij me dan zonder meer zou aanspreken.
              Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
              www.pixeldude.be
              www.flickr.com/photos/139672558@N07

              Comment


              • #8
                Re: he was there

                Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk bericht
                Ik vind het jammer dat ik niks van de tekst kan lezen. Wanneer dat wel zou kunnen, dan heb je wellicht een sterke foto met een (vermoedelijk) sterke boodschap? Ik ben ervan overtuigd dat hij me dan zonder meer zou aanspreken.
                heb je de grote versie bekeken ? het zijn eigenlijk meestal namen die in de grond gegrift staan , maar ik begrijp idd dat het niet echt duidelijk is
                toch dank voor jullie reacties

                Comment

                Working...
                X