Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarheen om mooie landschappen te trekken?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waarheen om mooie landschappen te trekken?

    Ik wert niet of ik mijn topic op het juiste onderdeel post, maar goed, hier ga ik:

    Ik ga donderdagochtend met een vriend foto’s gaan trekken, maar we zijn er nog niet uit naar welke locatie we zouden gaan.

    Regio: Gent - Oost-Vlaanderen

    Wat wil ik kunnen trekken: landschappen, eventueel paardjes, een meertje, zo weinig mogelijk gebouwen.

    Indien iemand ideeën heeft, shoot!

    Alvast bedankt!

    Groetjes

    Tim
    Nikon D850 - Sigma 14mm f1.8 (Art) - Sigma 24mm f1.4 (Art) - Sigma 50mm f1.4 (Art) - Sigma 24-70mm f2.8 (Art) - Sigma 150mm f2.8 (macro) - Sigma 105mm f1.4 (Art) nu nog leren fotograferen :-D

  • #2
    Re: Waarheen om mooie landschappen te trekken?

    Inspiratie kan je opdoen bij Koen De Langhe op www.fotogeniekbelgie.be, op www.kathleenvanhamme.be of nog vele anderen.
    Last edited by gympie; 30 juli 2018, 19:50.

    Comment


    • #3
      Re: Waarheen om mooie landschappen te trekken?

      Zeer interessante links!! Super hartelijk bedankt!

      Oorspronkelijk geplaatst door gympie Bekijk bericht
      Inspiratie kan je opdoen bij Koen De Langhe op www.fotogeniekbelgie.be, op www.kathleenvanhamme.be of nog vele anderen.
      Nikon D850 - Sigma 14mm f1.8 (Art) - Sigma 24mm f1.4 (Art) - Sigma 50mm f1.4 (Art) - Sigma 24-70mm f2.8 (Art) - Sigma 150mm f2.8 (macro) - Sigma 105mm f1.4 (Art) nu nog leren fotograferen :-D

      Comment


      • #4
        Re: Waarheen om mooie landschappen te trekken?

        Oost-Vlaanderen?
        De Vlaamse Ardennen in natuurlijk locaties zat.
        Al gehoord van Het Muziekbos in Ronse? Echt de moeite hoor.
        Last edited by Red Falcon; 31 juli 2018, 02:10.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment

        Working...
        X