Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Don Bosco Sport

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Don Bosco Sport

    Dit was ooit een modern bouwwerk van de sporthal van de Don Boscoschool, ondertussen gaat de evolutie in constructie en uitzicht verder. Heb deze opname opzettelijk in een contrastrijk daglicht gezet waardoor in zwart-wit de aankijk (presentatie) wordt verandert, een beetje afwijkend van van het klassieke. Wat jullie er van vinden zal ik wel lezen (hoop ik) ?

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Don Bosco Sport

    heb die al eens gezien Raymond, in okt. 2017; en dan vond ik de opname beter
    eigenlijk houd ik niet zo van die verwrongen bewerkte foto's; eigenlijk is het ook een aartslelijk gebouw waar je met de beste wil van de wereld geen goede foto van kan maken.
    Let wel Raymond ; dat is mijn mening en geen wet van Meden & Perzen.

    Comment


    • #3
      Re: Don Bosco Sport

      Voor mij mocht er iets van detail in het zwart te zien zijn.

      Comment


      • #4
        Re: Don Bosco Sport

        in Halle ongeveer dezelfde constructie op de don bosco school
        ik volg ivm het zwart
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Don Bosco Sport

          Oorspronkelijk geplaatst door Mauritsius Bekijk bericht
          heb die al eens gezien Raymond, in okt. 2017; en dan vond ik de opname beter
          eigenlijk houd ik niet zo van die verwrongen bewerkte foto's; eigenlijk is het ook een aartslelijk gebouw waar je met de beste wil van de wereld geen goede foto van kan maken.
          Let wel Raymond ; dat is mijn mening en geen wet van Meden & Perzen.
          Ik ben eens gaan opzoeken en inderdaad heb ik deze al eens gepost maar dan in opgekuiste versie, excuses daarvoor. Welke vorm of stijl van presentatie het moge wezen, ik zal niet proberen je mening te beïnvloeden Maurits. Wat me wel opvalt is je opmerking "geen goede foto ... " met mijn steeds weerkerende vraag (al jaren) : Wat is een 'goede' foto ?
          Maurits, Jean-Pierre en Peter bedankt voor de interesse.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Don Bosco Sport

            "wat is een goede foto"?
            In mijn ogen een foto waar je zelf tevreden over bent, want of iets 'goed' is is vaak een kwestie van persoonlijke smaak. Wat voor de ene goed is, is dat voor de andere soms niet. Zelfs de oude Romeinen beseften dat al: de gustibus et coloribus non est disputandum (over smaak valt niet te twisten).

            Erik
            "De gustibus et coloribus non est disputandum"

            Comment


            • #7
              Re: Don Bosco Sport

              Oorspronkelijk geplaatst door erikthijs Bekijk bericht
              "wat is een goede foto"?
              In mijn ogen een foto waar je zelf tevreden over bent, want of iets 'goed' is is vaak een kwestie van persoonlijke smaak. Wat voor de ene goed is, is dat voor de andere soms niet. Zelfs de oude Romeinen beseften dat al: de gustibus et coloribus non est disputandum (over smaak valt niet te twisten).

              Erik
              Eindelijk eens een antwoordt en dan nog wel uit de tijd van de Romeinen en daar ga ik volledig mee akkoord !
              Thanks voor je reactie Erik.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment

              Working...
              X