Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vandaag heeft corné de sigma 105 gebracht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vandaag heeft corné de sigma 105 gebracht

    jeuh,

    ik heb hem.

    op dit moment heb ik de lens nogmaar 3 uurtjes maar ik heb zo toch al nekeer rap getest.



    buiten een kartonnen doos krijg je ook een tasje dat goed stevig is en een metalen zonenkap bij.

    hoeveel ze de lens weegt weet ik niet, maar ze is een beetje zwaarder dan de nikon kitlens 18-70.
    ze is gemaakt uit kunststof.

    de eerste keer dat ik de lest eropzette verschoot ik wel toen ik een blaadje van de plant wou scherpzetten. de camera stond op AF en ik was niet verwachtende dat die lens inneens zo grellig ging bewegen.



    bij objecten achter elkaar zoals verschillende blaadjes dan gaat de lens soms wel jagen. maja het is macro dus die AF gaat af.
    volgens sommigen gaat de AF te traag. ik vind de snelheid zeker goed. en nog eens makro is manueel hé.



    over de fotos:
    ik moet zeggen dat alles zonder statief genomen is bij snelheden van soms 1/80 en er was e pak wind. maja ze zijn maar ter illustratie hé zaterdag ga ik allez eens deftig testen.




    Wat Corné betreft:
    -------------------

    ik heb deze lens besteld op 8/09/04 dus de levertijd heeft wat langer geduurd bij mij. uiteindelijk vond ik dit niet erg dat ik wat langer moest wachten. zoals al eerder geschreven "we zoeken maanden naar een lens en als we ze vinden dan zou ze de zelfde avond er moeten zijn". dit kan dus niet (spijtig genoeg )
    corné is natuurlijk afhankelijk van zijn leveranciers en hoe eerder zij aan hem leveren hoe rapper hij bij mij kan zijn hé.
    ik heb nu al meer service gekregen bij corné dan bij onze belgische winkels. als ik corné mail dan heb ik zéker binnen de 24 uur een antwoord (meestal sneller) bij die in belgië moet ik meestal 1.5 week wachten of komen ze hun afspraken niet na.

    allez ik ben blij uiteindelijk iemand gevonden te hebben die scherpe prijzen heeft(50 euro goedkoper dan de goedkoopste in belgie die ik kon vinden en 160 euro goedkoper dan de duuste die ik ben tegen gekomen), zijn woord houd en service geeft.

    corné heeft er dus nen klant bij, ik moet van de rest (belgië) niks meer weten. de belgische verkopers geven mij het gevoel dat ze mijn geld niet willen.

    zaterdag hoop ik meer fotos en scherpere fotos te hebben.

    slukes

  • #2
    Re: vandaag heeft corné de sigma 105 gebracht

    Een dezer zou hij ook bij mij moeten langskomen met een nieuw broertje voor mijnen D30, een voetje en nog wat spulletjes

    Ik kan bevestigen dat hij altijd snel reageert op de mailtjes. Zijn prijzen zijn ook scherp, zelfs op spullen die niet op zijn website staan.

    Daarna zal je mij hier eventjes niet meer zien
    Canon EOS 5D

    Comment


    • #3
      Re: vandaag heeft corné de sigma 105 gebracht

      deze is met statief



      en een cropke van het embleem



      ziet er dus vrij scherp uit volgens mij
      Last edited by immage; 6 oktober 2004, 19:09.

      Comment


      • #4
        Re: vandaag heeft corné de sigma 105 gebracht

        Dat zijn al zeer goede foto's.
        Wat heb je betaald voor die lens ??

        dromer

        Comment


        • #5
          Re: vandaag heeft corné de sigma 105 gebracht

          Oorspronkelijk geplaatst door dromer
          Dat zijn al zeer goede foto's.
          Wat heb je betaald voor die lens ??

          dromer
          ik heb 395 betaald .
          bij corné hé, hier kost hij meer.

          Comment


          • #6
            Re: vandaag heeft corné de sigma 105 gebracht

            Ik ook zeer tevreden over Corné. Vandaag ook een bezoekje gehad. Alles in orde.

            Anyway, immage, ik vermoed dat jij op 200 meter van mijn deur woont... Corné had nog een klant in Gent, op 200 meter van mijn deur volgens zijn GPS. Dus als je een nozem in de buurt (Citadelpark bijvoorbeeld) ziet trots zwaaiende met een 300D en een joekel van een 100-400L daarop geschroefd... C'est moi!

            Greets, MVanker

            Comment


            • #7
              Re: vandaag heeft corné de sigma 105 gebracht

              Oorspronkelijk geplaatst door MVanker
              Ik ook zeer tevreden over Corné. Vandaag ook een bezoekje gehad. Alles in orde.

              Anyway, immage, ik vermoed dat jij op 200 meter van mijn deur woont... Corné had nog een klant in Gent, op 200 meter van mijn deur volgens zijn GPS. Dus als je een nozem in de buurt (Citadelpark bijvoorbeeld) ziet trots zwaaiende met een 300D en een joekel van een 100-400L daarop geschroefd... C'est moi!

              Greets, MVanker
              the citadelpark is My territory
              jep ik woon aan citadelpark. ik heb er vandaag al fotokes gaan nemen.
              mss moeten we in het vervolg samen bestellen. we krijgen mss groepskorting
              waar woon je?
              Last edited by immage; 6 oktober 2004, 20:30.

              Comment

              Working...
              X