Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Muziekvraag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Muziekvraag

    Iemand vroeg mij laatst of ik de eind tune of eind-lied kende van Villa Sporza.
    Vermits ik nooit naar voetbal en commentaar er rond kijk, moest ik het antwoord schuldig blijven.
    Echter, als het over muziek gaat is mijn belangstelling dus gewekt, dus als iemand van jullie dat mocht weten, laat het dan gerust weten .
    Dan kan ik dat ook aan die persoon laten weten .

    Met dank alvast !
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Muziekvraag

    Gewoon de helpdesk van één een e-mail sturen. Zij gaan u heel vriendelijk helpen.
    Is mij eens overkomen dat ze tussen de programmas door een supervet nummer draaide op tv van een totaal onbekende groep. Heb het toen gevraagd en ik kreeg direct een juist antwoord.

    Comment


    • #3
      Re: Muziekvraag

      Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
      ...
      Vermits ik nooit naar voetbal en commentaar er rond kijk....

      Ik dacht dat ik de enige was.
      (maar vervang bij mij voetbal door sport)
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Muziekvraag

        Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
        Gewoon de helpdesk van één een e-mail sturen. Zij gaan u heel vriendelijk helpen.
        Is mij eens overkomen dat ze tussen de programmas door een supervet nummer draaide op tv van een totaal onbekende groep. Heb het toen gevraagd en ik kreeg direct een juist antwoord.
        Zal ik doen, bedankt !
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment


        • #5
          Re: Muziekvraag

          En anders eens tijdens het kijken Shazam gebruiken.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment

          Working...
          X