Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Cashback actie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Cashback actie

    Kan je beroep doen op de cashback actie wanneer je als Belg iets koopt in Nederland maar je betaald daarop geen BTW, dus als zelfstandige met btw nr. ?
    Ik vroeg me dit eigenlijk af of dit mogelijk is want in één van hun voorwaarden staat hetvolgende

    16. Op het aankoopbewijs moet de volgende elementen duidelijk zichtbaar zijn; Naam retailer, gedrukt logo retailer, aankoopdatum, naam product, prijs van het product en de btw van het product.
    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

  • #2
    Re: Canon Cashback actie

    Dat zijn volgens mij allen - wettelijk - verplichte elementen op een kassabon / factuur (?)

    en dan maakt het niet uit wat voor type koper je bent.

    Comment


    • #3
      Re: Canon Cashback actie

      Bedankt voor het antwoord zoverre
      Blijkbaar zijn er hier weinig tot geen die met een btw nr kopen in Nederland en gebruik maken van een cash-back actie, spijtig

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Canon Cashback actie

        Ik heb mijn claim ook ingediend, maar gewoon in België gekocht als particulier.
        Life is beautiful, take pictures to remember

        Comment


        • #5
          Re: Canon Cashback actie

          Goedgekeurd, nu wachten op de uitbetaling
          Life is beautiful, take pictures to remember

          Comment


          • #6
            Re: Canon Cashback actie

            Ook aangekocht in België, aanvraag ingediend en gisteren een mail gekregen van Canon dat mijn aanvraag is goedgekeurd en dat mijn tegoed binnen de 30 dagen gestort zal worden.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Canon Cashback actie

              Ik heb als particulier in NL aangekocht gehad en heb toen via canon BE mijn cash-back gevraagd en dat was geen probleem. Is wel 2 jaar geleden.

              Comment

              Working...
              X