Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brainstorming gewenst!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Brainstorming gewenst!

    Hallo iedereen

    Ik ben al wat verder gevorderd in de voorbereiding voor mijn opdracht modefotografie. Ik zal met maximum 3, denk eerder aan 2 modellen (jongens) werken en heb de beschikking over een volledige mode outfit van Bikkembergs (ook schoenen, sjaals, ...)

    Het enige waar ik mijn kop bijna open breek is de locatie! Ik heb al wat gevraagd hier maar ben nog niet echt mijn goesting tegengekomen. Gisteren les gehad en er wordt veel aandacht besteed aan die locatie. Ik heb geen idee waar, bovendien vraag ik me ook af wat voor lampen en dergelijke ik moet huren ...

    Zijn er mensen die voorbeelden hebben of weten op internet? Enkele interessante tips zijn zeker welkom!


    Alvast bedankt voor het brainstormen

    Ronny

  • #2
    Re: Brainstorming gewenst!

    fotografie is een opleiding waar enige creativiteit vereist is Ronny...

    je begint met het idee van een sportieve kledinglijn.... al eens gedacht om modebladen te bekijken en zien waar de buitenshoots daar genomen worden? Dan kan je eens denken aan welke locaties er met de sport (voetbal in het geval van Bikkembergs) gelinkt kunnen worden... verder kan je de lijn van de kledingstijl doortrekken naar de locatie(modern en strak voor Bikkembergs met moderne, strakke locaties)... dat is effe zo een beetje op 1 enkele minuut bedacht... als je hier eens serieus over nadenkt kan je heus wel een hele reeks goeie locaties vinden hoor... en belichting..dat is iets voor later als je de plaats gevonden hebt...

    maar één ding mag je nu al weten...ze komen het heus niet op een bordje voor je brengen...
    some toys 4 big boys
    http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

    Comment


    • #3
      Re: Brainstorming gewenst!

      Ben ik volledig mee akkoord Huggy en wat betreft die modebladen ik heb al een hele verzameling en doe niets anders! Ik had eerlijk gezegd al gedacht aan een voetbalveld maar dit leek me misschien te direct ...

      Maar ik zal verder stormen


      Greetz
      Ronny

      Comment


      • #4
        Re: Brainstorming gewenst!

        Wat dacht je van de catacomben van één of ander stadion?
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #5
          Re: Brainstorming gewenst!

          Mja is misschien wel iets mee te doen. De achtergrond wil ik neutraal houden.

          Comment


          • #6
            Re: Brainstorming gewenst!

            Weet niet juist wat je zoekt. Maar ik kan je bijvoorbeeld het bommenvrij te Nieuwpoort voorstellen. Is dus een oude opslagplaats van tijdens de middeleeuwen waar munutie werd bewaart. Je zou best contact opnemen met de Burgemeester van Nieuwpoort. Want normaal is dit niet toehankelijk. Je zal je wel moeten haasten daar men van plan is deze locatie om te bouwen tot een museum. Is wel iets unics hoor. Als voorbeeld toon ik je even een voorsmaakje.

            Is er wel stoffig gezien het normaal niet toehankelijk is. Er staat wel niets van meubilair in. Is dus een kale ruimte. Bestaat uit 2 verdiepingen. Een oude primitieve trap verschaft de toegang tot het tweede verdiep.


            Verder wens ik je succes toe
            Spookys Fotoweb
            BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

            Comment


            • #7
              Re: Brainstorming gewenst!

              Dank je Spooky! locatie is ook verry spooky maar Nieuwpoort is veel te ver voor mij. Ik zit met een 3 tal jongere gasten in de buurt van Beringen.

              Liefst iets in de buurt dus. Maar toch bedankt!

              Wat vinden jullie van een voetbalstadion (een echt he niet zoiets van één of ander dorpke )
              en de kleedkamers, goal, tribunes, ....
              Heeft Beringen dat, ben niet zo een voetbalkenner, en kent iemand een adres of telefoonnumer van een organisator of secretariaat van daar?



              Greetz , Ronny

              Comment


              • #8
                Re: Brainstorming gewenst!

                idee: kun je die gasten niet quasi als scheids en gernsrechters laten opdraven in hun nieuwe mode outfit. groot contrast tussen personages gewenst, b.v. dikbuikige senior voetballers contra slanke (?) modellen? kun je ook nog veel close-ups gebruiken.

                gr. jos

                Comment


                • #9
                  Re: Brainstorming gewenst!

                  Ja mijn modellen kan ik inderdaad met de nodige attributen (ballen, grensrechtervlaggetjes, rode en gele kaarten, fluitje , ....) fotograferen. Dit vind ik een goeie tip


                  Daar ga ik iets proberen rond uit te werken! Eens contact opnemen met één of andere ploeg


                  Thanks,
                  Ronny

                  Comment

                  Working...
                  X