Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sd Beekse Bergen (2018-06): Een stamboom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sd Beekse Bergen (2018-06): Een stamboom

    Beekse Bergen. Een prachtige site waar het steeds weer leuk is er even terug te keren.
    En iedere keer vind je er iets anders

    Hierbij wil ik even een speciale familie voor stellen




    1) De knipogende Hy naast zijn zus Ena heten U welkom





    2) 'Kijken mag, maar aankomen niet', iets waarmee ons pa 'Trumpie' niet content is




    3) Ons jaloerse Melania hunkert naar een hoger postje




    4) Terwijl ons Trezebees er in berust




    5) Poetkini is er klaar voor, maar toch nog even wachten




    6) Ons ma, met de nadruk op ma, 'Magda' of mag da nie, geniet nog eventjes van haar dessert en bluft




    7) Spartacus houdt een oogje in het zeil




    8) Ons 'Mathille' er zich heeft bij neergelegd




    9) Terwijl de familie vecht om een been, hebben wij, Hy en Ena, er toch wel één




    Last edited by Wim.Vanmaele; 20 juni 2018, 13:15.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: sd Beekse Bergen (2018-06): Een stamboom

    Zeer leuke reeks - en 't was zo te zien absoluut de moeite waard om te wachten op de kleintjes tot iets voor 16u.
    Je hebt zo te zien er je beste "beentje" bijgehaald Wim.

    Comment


    • #3
      Re: sd Beekse Bergen (2018-06): Een stamboom

      Ivo en Wim,

      Ja, 's morgens had ik nog gezegd : rond 16u zullen de welpen van de Hyena's zich laten zien,
      dus zorgen dat we ruim op tijd waren en ja, er was eigenlijk niet zoveel te beleven, en de situatie was
      eigenlijk anders dan ik verwacht had. Veelal ligt er een volwassen beestje op de wacht aan het nest, maar dat was niet het geval.

      Wat was er aan de hand? Ja, een raadsel dus, en ik zei : geduld hebben Wim en hopen dat mijn gevoel juist is.

      En dan? Ja om 15u58 kwam de eerste welp naar buiten. 2 minuten te vroeg dus, maar wij stonden klaar en
      konden genieten van deze kleine zwarte beestjes.
      spijtig hadden ze niet veel zin om zich ver te verplaatsen, maar ze gewoon even zien en ons bezoek was geslaagd.

      Wim, je hebt er een mooie reeks van gemaakt met schitterende titels.
      Spijtig van die vuile draad in de eerste foto, maar het te mogen waarnemen is al heel veel.
      En die laatste foto? Ja een volwassen Hyena bracht een been voor de welpen die ze dan maar hebben
      meegesleurd in hun hol.
      Het invallend licht in de ogen, de blik en de goede scherpte in foto nr 3 spreken voor zich.
      Ik denk dat dit een welp is van vorig jaar?

      En ja, dan was de vertoning over en wij waren tevreden.

      Groetjes,

      Dirk

      Comment


      • #4
        Re: sd Beekse Bergen (2018-06): Een stamboom

        Een reeks om van te genieten.
        "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

        Comment


        • #5
          Re: sd Beekse Bergen (2018-06): Een stamboom

          Prachtige reeks met haarscherpe foto's. Ik volg Dirk betreffende je derde foto in deze reeks. Licht valt perfect en dan zo scherp.
          http://www.photo-patricske.be
          Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

          Comment

          Working...
          X