Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoshoot samen met vriendin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoshoot samen met vriendin

    Ik weet niet of het gebruikelijk is om hier dit soort oproepjes te zetten maar ik zou graag samen met mijn beste vriendin een keer een mooie reeks foto's van ons laten maken. Het liefst zwart/wit. Foto's van ons samen lachend naast elkaar hebben we genoeg, maar we zoeken eigenlijk nu iets artistiekers/professionelers om aan de muur te hangen.

    Uiteraard hebben we al eens bij fotografen gekeken maar als je wilt dat die ruim de tijd voor je nemen ben je bakken met geld kwijt.
    Zijn er modelfotografen hier die op TFP basis of voor betaalbare prijs werken en misschien interesse hebben?

    Als dit soort oproepjes hier niet horen: excuses, maar ik wist niet waar ik t anders kon vragen.
    www.turnfoto.nl

  • #2
    Re: Fotoshoot samen met vriendin

    Vanwaar ben je?

    Comment


    • #3
      Re: Fotoshoot samen met vriendin

      We wonen allebei in Delft
      www.turnfoto.nl

      Comment


      • #4
        Re: Fotoshoot samen met vriendin

        kijk eens op www.photograaf.be
        daar staan zowel fotografen als modellen,zowel uit nl as belgie en veel ervan werken op tfp basis
        je kan hier ook een paar voorbeeldfoto's van die mensen bekijken!
        succes!
        grts; M

        Comment


        • #5
          Re: Fotoshoot samen met vriendin

          Moesten jullie het zien zitten om naar Turnhout te komen, laat dan maar iets weten.

          Groeten,
          Erik

          Comment


          • #6
            Re: Fotoshoot samen met vriendin

            ach, een ritje Delft is voor mij geen probleem
            Maar helaas de agenda voor deze maand beetje vol, dus weet niet of het haast heeft!!
            http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

            Comment

            Working...
            X