Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand al eens ooit een partybus gehuurd?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand al eens ooit een partybus gehuurd?

    In augustus gaat een goeie vriend van me trouwen.
    We zouden graag een leuke vrijgezellenavond organiseren met enkele uitstappen in Hasselt en Genk...

    Het plan was om met een limousine te gaan, echter zijn we met 18 personen en dan zouden we 2 limousines moeten huren.
    Serieus kostenplaatje en je zit met 2 verschillende wagens rond te rijden. Dat is jammer

    Nu is mijn oog gevallen op een advertentie die ik tegenkwam op het internet en ook in mijn regio beschikbaar is, een partybus afhuren
    Het lijkt me tof, een bus met lounge, DJ, muziek en drank.
    Geen zorgen maken over thuis te komen, je kan dus gerust doordrinken en je hebt geen omkijken naar niets.

    Is er iemand die dit al eens gedaan heeft? Is dit een leuke ervaring?
    Het gaat over deze aanbieder : Dbuzz Belgium - partybus limburg.

    Facebook: https://www.facebook.com/dbuzzbelgium/

    Ik kan naast recente facebookposts nog niet zo veel terugvinden, maar het idee lijkt me leuk.
    Zowel voor de vrijgezellenavond als vervoer voor naar het gemeentehuis met een groot deel van de familie.
    Last edited by funnyplace; 12 juni 2018, 22:28.

  • #2
    Re: Iemand al eens ooit een partybus gehuurd?

    Een firma zonder contactpersoon, zonder adres en zonder telefoonnummer? Wat ga je doen als op het afgesproken uur geen bus te zien is? Een mailtje sturen? Gelukkig kan je dan wel kosteloos annuleren.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #3
      Re: Iemand al eens ooit een partybus gehuurd?

      Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
      Een firma zonder contactpersoon, zonder adres en zonder telefoonnummer? Wat ga je doen als op het afgesproken uur geen bus te zien is? Een mailtje sturen? Gelukkig kan je dan wel kosteloos annuleren.
      Ja dat had ik ook al opgemerkt.
      Ik heb een offerte opgevraagd en al enkele keren telefonisch contact gehad en via email.
      Het is een hele avond waarbij we op verschillende locaties zullen moeten zijn en het vereist wel wat qua planning.
      De bus is vooral voor partyvervoer heb ik begrepen, ik vermoed dus dat het iemand is die het als bijberoep uitoefent.
      De website kan inderdaad wat uitgebreider, op facebook staan wel foto's van feestjes, op de website nog niet.
      1 persoon van mijn 'vrienden' is al met die bus mee geweest, maar ik heb nog geen reactie ontvangen via mijn 'vriend' op facebook

      Comment

      Working...
      X