Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Frakske wint voor de tweede keer op rij de BD-Challenge, thema: Eenzaam.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Frakske wint voor de tweede keer op rij de BD-Challenge, thema: Eenzaam.

    Met een eenzame klaproos in het ruisende koren, wint Frakske de Challenge van mei 2018, thema: Eenzaam. Op de tweede plaats de allereerste inzending van de Challenge (MEI18-001): skyart. Ik vermoed een eerste deelname? En op de derde plaats een oude bekende: Katrien1957.
    Mijn gelukwensen gaan naar de eerste drie, maar tevens naar alle deelnemers. Dat waren er 30 ditmaal, niet slecht voor een toch wat minder concreet thema.
    Omdat ik af en toe die vraag nog krijg: alle inzendingen kunnen hier bekeken worden: http://challenge.belgiumdigital.com/...s.php?album=79 en eventueel van commentaar voorzien worden.

    Ik kreeg ook de vraag waarom er voor de komende Challenge geen drie thema's vooropgesteld werden. Wel, da's omdat ik het zomerthema zelf kies. Ik probeer dat zo breed mogelijk te zien, en daarom is de opdracht simpelweg: Zomer. Daarmee kun je vele kanten op, zou ik denken.
    Foto's mogen vanaf vandaag 1 juni 2018 gemaakt worden, maar de deuren gaan pas open op 1 juli en dan pas kun je opladen tot 24 juli.
    Je hebt volop de tijd. Wacht dus a.u.b. niet tot de laatste dag, vooral niet als je een eerste deelnemer bent. Meestal is er met die eerste inzending van jou wat aan de hand: exifgegevens zijn niet ingesloten, de foto dateert van vóór de Challenge (misschien wel ons belangrijkste regel, en afwijkende van de meeste andere fotowedstrijden!), de foto is te zwaar bewerkt, elders gepost of bevat toegevoegde elementen als signature of een kader... Reglementen zijn hier te raadplegen: http://forum.belgiumdigital.com/f13/...ml#post4509689

    Succes gewenst aan alle deelnemers, en aan diegenen die er net als ik er even tussenuit gaan: geniet van je welverdiende vakantie.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Frakske wint voor de tweede keer op rij de BD-Challenge, thema: Eenzaam.

    Lesc,

    Hoe komt het dat er reeds 1 foto werd opgestuurd voor de zomer-challenge ?
    Om 10 uur de melding van de winnaar en de nieuwe challenge en amper max 3 uur later al een deelname ? Sorry.

    Foto's mogen vanaf vandaag 1 juni 2018 gemaakt worden, maar de deuren gaan pas open op 1 juli en dan pas kun je opladen tot 24 juli.
    Last edited by Wim.Vanmaele; 1 juni 2018, 12:21.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #3
      Re: Frakske wint voor de tweede keer op rij de BD-Challenge, thema: Eenzaam.

      Die inzending is van mij. Oeps, daarmee is mijn anonimiteit ook geschonden!
      Bovendien is ie om verschillende redenen ongeldig, maar de belangrijkste twee zijn: de Mod mag niet meedoen en de foto is een archieffoto.
      Maar ik laat 'm daar staan ipv het blauwe BD icoon, tot de deuren opengaan voor de 'echte' inzendingen. OK?
      Last edited by LesC; 1 juni 2018, 14:41.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Frakske wint voor de tweede keer op rij de BD-Challenge, thema: Eenzaam.

        Gefeliciteerd Frakske met je overwinning
        Ook felicitaties aan de rest van de top 3.
        Leuk om ook van anderen foto's met minimensjes te zien (ook al is LesC geen fan ).

        @LesC : foei foei : zo maar de regels overtreden bij de nieuwe challenge
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Re: Frakske wint voor de tweede keer op rij de BD-Challenge, thema: Eenzaam.

          De Challenge “Eenzaam” was mijn tweede deelname. Bij de Challenge “Weer” was ik 5e....

          Comment


          • #6
            Re: Frakske wint voor de tweede keer op rij de BD-Challenge, thema: Eenzaam.

            Goed zo! Voor mij passeren er teveel bekende en onbekende namen om telkens te weten of iemand nieuw is, of al meer heeft meegedaan. Gelukkig heb ik achter de schermen een Data Man die er een hobby van gemaakt heeft om bepaalde statistieken van de Challenge te produceren.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment

            Working...
            X