Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aalst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Aalst


    grote markt


    mijn website : klik

  • #2
    Re: Aalst

    Mooie opname tijdens het blauwe uurtje

    Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

    Comment


    • #3
      Re: Aalst

      Mooi de sterretjes gevangen bij de lichtbronnen.
      De gebouwen ogen voor mij wat somber donker.
      "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

      Comment


      • #4
        Re: Aalst

        Je gebruikt graag dergelijke sferen in je avondopnames hierdoor haal je verschillende kleuren uit de foto en kom je tot een complementaire voorstelling wat voor mij overkomt als een 'eigen' stijlinterpretatie wat me aanspreekt.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Aalst

          Kleur-bewerkingen zijn natuurlijk keuzes eigen aan de auteur maar hier is het voor mij wat teveel oranje.
          Op de gebouwen vind ik het passend maar de bladeren komen mijn nu wat bevreemdend over.
          Het plein geeft ook die "rare" kijk: links zitten de schaduwen eerder koel (blauw) en rechts volop in warm (oranje).

          Maar zoals gezegd dat zijn eigen keuzes en doet niets af van het feit dat ik het qua indeling, belichting, compositie een goede foto vind.

          Comment


          • #6
            Re: Aalst

            Misschien een tikkeltje te warm (?), maar toch een hele mooie foto.
            Mvg Philip

            Comment


            • #7
              Re: Aalst

              Mooi in beeld gebracht en bewerkt

              Comment


              • #8
                Re: Aalst

                Mooi gekozen standpunt met die kijk recht op de Kattestraat tussen het Belfort en de "Graaf van Egmont".
                Betreffende de kleuren volg ik de meeste voorgangers: misschien een eigen stijl maar wat geforceerd.
                Mijn aandacht wordt ook steeds naar die langwerpige schaduw of iets anders rechts van de boom op de grond. Lijkt wel een groot opgerold tapijt maar dat zal het wel niet zijn zeker?
                grts,
                Raf.

                Comment


                • #9
                  Re: Aalst

                  Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
                  Mijn aandacht wordt ook steeds naar die langwerpige schaduw of iets anders rechts van de boom op de grond. Lijkt wel een groot opgerold tapijt maar dat zal het wel niet zijn zeker?
                  grts,
                  Raf.
                  Geen idee wat je bedoelt Raf - de rand rond de boom bestaat uit opstaande kasseitjes - rechts ervan heb je de slagschaduw van deze boom.
                  Daarachter is de schaduw van een tweede boom (die aan de linkerkant staat buiten het kader)
                  Markt en gebouwen worden verlicht door grote spots die hier en daar opgesteld staan.
                  De rode loper lag niet uit nee
                  Allen dank voor de comments.
                  mijn website : klik

                  Comment

                  Working...
                  X