Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cashback actie Nikon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cashback actie Nikon

    Ik was al een tijdje aan het uitzien om mij de Nikon D7500 aan te schaffen die een prijskaartje heeft van een € 1240 . Per toeval kom ik bij Art and Craft uit en zie ik dat er op de D 7500 een € 200 terugbetaling is via de Cashback actie die loopt tot eind juli .

    Iemand nadelige ervaringen met zo'n Cashback acties ?

  • #2
    Re: Cashback actie Nikon

    Neen.

    Comment


    • #3
      Re: Cashback actie Nikon

      neen, dat verliep goed.

      Comment


      • #4
        Re: Cashback actie Nikon

        Nee hier ook geen probleem.

        Wat ik wel merkte was dat niet overal dezelfde informatie stond over welke gegevens je moet doorgeven ( januari 2017 )
        Ik had dus niet alle gegevens doorgegeven en kreeg een melding om dit aan te vullen.

        Gegevens aangevuld, en alles was in orde.

        Ik zou dus niet tot de laatste dag wachten om alles door te geven.
        Heb je de aankoop gedaan, wacht niet af, maar breng de cashback in orde.

        --
        mlap.
        T.T.

        Comment


        • #5
          Re: Cashback actie Nikon

          geen probleem hier
          D 7500 > 16/85 > 70/300>105
          https://www.behance.net/joscaeymae0afa
          Grt. Jos

          Comment


          • #6
            Re: Cashback actie Nikon

            met nikon geen probleem gehad,
            wel eens met panasonic, waar alles vreemd genoeg ( ondanks aankoop in Belgie) naar Frankrijk moest gestuurd worden. Is uiteindelijk ( na 6 maand ) in orde gekomen, maar met behoorlijk wat mailtjes. Goed om uw Frans nog eens af te stoffen.
            vind het toch verwonderlijk waarom die firma's zich die rompslomp op de hals halen; ( en ook half-verwonderd waarom geen enkel fotowinkel extra reclame maakt om dat zelf in orde te maken, zou m.i. een extra verkooppunt kunnen zijn ( maar misschien mogen ze dat niet doen ?))
            Hoopt de firma dat de reclame wel aanslaat, maar de consument dan toch de moeite niet doet : ?

            Comment


            • #7
              Re: Cashback actie Nikon

              Oorspronkelijk geplaatst door geert62 Bekijk bericht
              Hoopt de firma dat de reclame wel aanslaat, maar de consument dan toch de moeite niet doet : ?
              Deels waarschijnlijk wel. Een beetje zoals cadeaubonnen van winkels waarvan er ook een percentage vervalt voor er iets mee gekocht wordt.
              Als men de winkel alles laat regelen dan kost het de winkel geld/tijd en loopt de fabrikant de mogelijkheid om data te verzamelen mis (data=$$€€££). Ze hopen tevens dat je bij de registratie voor de cashback ook nog wat vinkjes zet of vergeet af te zetten waarmee ze "aanbiedingen" mogen sturen (en data delen met "partners")

              Door strikt de cashback voorwaarden toe te passen hopen ze misschien zelfs dat ze er een aantal kunnen weigeren, bij directe korting in de winkel geniet 100% van de kopers, bij cashback zal dat allicht een aanzienlijk percentage minder zijn.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment


              • #8
                Re: Cashback actie Nikon

                Steeds zonder problemen verlopen bij Nikon !

                Comment


                • #9
                  Re: Cashback actie Nikon

                  Kan mij iemand uitleggen wat het volgende betekent bij de aankoop van de Nikon D7200 .
                  Bij de voorwaarden voor de terugbetalingsaanvraag staat er een voorwaarde die als volgt luidt : een foto met het bewijs van registratie van uw product op de Nikon support site .
                  Dit snap ik niet goed en bij Vandeborre ook niet . Als ge alles online invult hebben zij toch alles . Of moet ik een printscreen maken van mijn registratie en die als bijlage mee opsturen ???

                  Comment


                  • #10
                    Re: Cashback actie Nikon

                    Het is nochtans eenvoudig.

                    1 login/registreer op www.nikonimgsupport.com/eu/
                    2. Registreer je product. Na je registratie ontvang je een bevestigingsmail met je bewijs van registratie.
                    3. Ga vervolgens naar http://www.nikonpromo.be/ en vul het aanmeldformulier volledig in.
                    4. Het serienummer, het aankoopbewijs en het bewijs van registratie zijn vereist bij het aanmelden.
                    5. Het cashback bedrag wordt binnen 6 tot 8 weken gestort op het opgegeven rekeningnummer.

                    Normaal zou dat op 1 formulier kunnen maar blijkbaar is de Nikon registratie database niet gekoppeld aan de Nikonpromo website.

                    BTW, ook de cashback van Samsung werkte op hetzelfde systeem (foto van serial en aankoopbewijs meesturen op de website).
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

                    Comment


                    • #11
                      Re: Cashback actie Nikon

                      Ja maar , dat wist ik allemaal maar ik heb het op die foto die ik moet maken met het bewijs van registratie . Dit staat als punt op het aanvraagformulier van Nikon wat ik uitgeprint heb .

                      Comment


                      • #12
                        Re: Cashback actie Nikon

                        Waar nodig, screenshot maken en als bijlage meesturen op de cashback site.
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

                        Comment


                        • #13
                          Re: Cashback actie Nikon

                          Ik weet niet hoe het met Nikon gaat, maar bij de meeste cashback's wordt dat geregeld door een extern bedrijf.
                          En die willen dan alle gegevens zien.
                          Met de vriendelijke groeten, Ruud.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Cashback actie Nikon

                            Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
                            Ja maar , dat wist ik allemaal maar ik heb het op die foto die ik moet maken met het bewijs van registratie . Dit staat als punt op het aanvraagformulier van Nikon wat ik uitgeprint heb .
                            echt letterlijk foto maken van de dozen met de codes op, foto van uw factuur,en screenshot (letterlijk), foto's als jpg meesturen.
                            nodig ? tja, zie m'n reactie #6 : je zou haast denken dat de firma's er een ontmoedigingsactie van maken.

                            Comment

                            Working...
                            X