Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

adchoices op android

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • adchoices op android

    Hoe geraak ik af van dit ding op android? Het zorgt voor constante beeldvullende popups, op eender welk moment.
    Ik zal waarschijnlijk ergens geklikt hebben waar het niet moet, maar zou niet weten hoe of wat aangezien ik toch altijd voorzichtig ben.

    Ik heb al allerlei cleaners en spyware progjes geprobeerd maar die detecteren niets.
    Alle cache gewist etc, voorlopig helpt niks.
    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Re: adchoices op android

    Probeer eens een Firewall? Dat je terughoudend bent in internet toegang van apps. Geen internet = geen reclame
    Waar een wil is, is een weg
    ---------------------------------

    Comment


    • #3
      Re: adchoices op android

      Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
      Hoe geraak ik af van dit ding op android?
      Probeer er achter te komen welke app dit als "bonus" mee geinstalleerd heeft.

      Er van af geraken? Eerste hit bij een search met startpage (searchengine die je niet tracked in tegenstelling tot Google). En een tweede.
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #4
        Re: adchoices op android

        Heb je gratis apps op je toestel?
        Dan zou ik daarmee beginnen (zonder garantie op succes) mis bij gratis versies vaak reclame ingewerkt zit.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: adchoices op android

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Heb je gratis apps op je toestel?
          Dan zou ik daarmee beginnen (zonder garantie op succes) mis bij gratis versies vaak reclame ingewerkt zit.
          Gartis apps zijn de duivel niet hoor . Ik heb enkel gratis apps en sommigen hebben geen reclame (K9mail en Open Office voor Android bv.) anderen gewoon kleine banners ergens onderaan. In Firefox nooit reclame wegens adblocker natuurlijk.
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • #6
            Re: adchoices op android

            Na lang zoeken en met een beetje geluk opgelost.
            Ik vreesde ervoor dat het in mijn browser zou zitten, en die zit vast ingebakken in mijn telefoon.
            Uiteindelijk programma's beginnen te verwijderen die ik niet zoveel gebruik.
            Bleek dat het in een instagram afgeleid prorgammaatje te zitten dat ik reeds een jaar op mijn telefoon heb staan, en nu pas rare dingen begint te doen.
            Voorlopig geen popups meer gehad.
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              Re: adchoices op android

              Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
              Gartis apps zijn de duivel niet hoor . Ik heb enkel gratis apps en sommigen hebben geen reclame (K9mail en Open Office voor Android bv.) anderen gewoon kleine banners ergens onderaan. In Firefox nooit reclame wegens adblocker natuurlijk.
              Sommige hebben inderdaad geen reclame, maar velen (de meesten) sturen van alles door of zorgen wel voor reclame.
              Het verschil in data-gebruik kan daardoor ook redelijk groot zijn.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment

              Working...
              X