Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sony RX10 Mk IV bracketing

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sony RX10 Mk IV bracketing

    Dag allemaal,heb intereresse in de sony RX10 Mk IV maar ik had graag willen weten of het de bracketing instelling behoud nadat ik het toestel heb afgezet.Ik bezit een Canon 80D die ik steeds terug moet instellen op bracketing nadat ik het toestel heb afgezet..is dat ook zo met de Sony RX10 IV.
    Heb de handleiding gedownload maar daar is niks in terug te vinden en bij het bezoek aan 2 fotoshops die het toestel in stock hadden was niemand akkoord om het uit te proberen op een nieuw toestel (klant koning ??).Alvorens die zware investering te doen had ik graag alles tot in de puntjes willen weten.
    Bedankt en Mvgr.

  • #2
    Re: sony RX10 Mk IV bracketing

    Ik snap het probleem niet.
    1 als je aan het bracketten bent, zet je camera niet uit
    2 ben je klaar met bracketten en je zet je camera uit en de instelling blijft staan, je ziet wat, zet je camera aan en dan gaat iets doen, wat je dan niet wilt.

    Ik zette mijn camera vrijwel nooit uit, maar nu heb ik een grip, waarbij de ontspanknop iets verder uitsteekt en in/uit de tas zijn opnames.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: sony RX10 Mk IV bracketing

      Ik ben er bijna zeker van dat de bracketing instelling behouden blijft. Bij mijn RX100IV is dat het geval en ook bij mijn vorige Sony camera's A77/A550.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

      Comment


      • #4
        Re: sony RX10 Mk IV bracketing

        Bij alle Sony camera's die al gehad heb, bleef de bracketing instelling staan.
        RX10 heb ik echter nooit gehad.
        Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
        Website - 500px - Instagram

        Comment


        • #5
          Re: sony RX10 Mk IV bracketing

          Allen vriendelijk bedankt,nu weet ik al wat meer..ik zoek nog wel een advies bij een of andere eigenaar van deze camera over het gebruik in proxy fotografie(bloemen,libellen,vlinders enz.)
          Mvgr.

          Comment

          Working...
          X