Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's overzetten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's overzetten

    Hallo,

    Ben hier nieuw op het forum.
    Ik heb een Canon EOS 600D.
    De laatste tijd heb ik ondervonden dat niet alle foto's van worden overgezet van de camera naar de vaste pc.
    Iemand een idee?

    Bedankt en vriendelijke groetjes

  • #2
    Re: foto's overzetten

    Niet overzetten van camera -> pc, maar dat doen met een kaartlezer, dan zie je wat er gebeurd.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: foto's overzetten

      ik steek het kaartje rechtstreeks in de pc

      Comment


      • #4
        Re: foto's overzetten

        Oorspronkelijk geplaatst door lilim Bekijk bericht
        Hallo,

        Ben hier nieuw op het forum.
        Ik heb een Canon EOS 600D.
        De laatste tijd heb ik ondervonden dat niet alle foto's van worden overgezet van de camera naar de vaste pc.
        Iemand een idee?

        Bedankt en vriendelijke groetjes
        Misschien staan ze in een subdirectory op het kaartje. Alhoewel Canon aanraadt om via het toestel en een kabel de foto's op te slaan op PC, haal ook ik het kaartje er uit en kijk via verkenner wat er op staat.
        succes
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

        Comment


        • #5
          Re: foto's overzetten

          Oorspronkelijk geplaatst door lilim Bekijk bericht
          ik steek het kaartje rechtstreeks in de pc
          Waarom stel je dan je vraag anders?
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: foto's overzetten

            Een mogelijkheid is dat een of meer bestanden corrupt is, en dat de overdracht stopt bij het tegenkomen van zo'n bestand.
            Manier om dat te vinden is telkens de helft van de helft van de helft... te nemen, tot je uiteindelijk de dader hebt gevonden.
            Dan uiteraard de kaart terug in de camera steken, en daar formatteren. Hopelijk is de corruptie dan gedaan. Anders --> nieuw geheugenkaartje.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: foto's overzetten

              Tip: na elke shoot je SD kaart formatteren als je je foto's hebt over gezet naar pc.

              Comment

              Working...
              X