Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

~Een lollie van stuifmeel~

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] ~Een lollie van stuifmeel~




    Rob,

  • #2
    Re: ~Een lollie van stuifmeel~

    Bijzonder fraai.
    Jammer vind ik wel dat de bek verdwijnt achter de "lollie".
    "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

    Comment


    • #3
      Re: ~Een lollie van stuifmeel~

      Zeer mooi en ook wel grappig, precies op het juiste moment afgedrukt !

      Comment


      • #4
        Re: ~Een lollie van stuifmeel~

        Knap van kleuren en compositie, maar de scherpte mocht wel iets meer naar achter liggen voor mij.
        Geen idee hoe moeilijk dit zou zijn
        Zie ook flickr

        Comment


        • #5
          Re: ~Een lollie van stuifmeel~

          vind deze heel knap - ik heb geen opmerkingen
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: ~Een lollie van stuifmeel~

            Mooi en grappig!

            Comment


            • #7
              Re: ~Een lollie van stuifmeel~

              Leuke titel bij een knap beeld !
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: ~Een lollie van stuifmeel~

                Oorspronkelijk geplaatst door LudwigC Bekijk bericht
                Knap van kleuren en compositie, maar de scherpte mocht wel iets meer naar achter liggen voor mij.
                Geen idee hoe moeilijk dit zou zijn
                Mijn dof is hier ongeveer 0,4mm.. dus een fractie meer naar achteren (om bijv. het lijfje ook scherp te krijgen) gaat niet lukken want dan zal het kopje/oogje/voorste pootje buiten de DOF vallen... het is al uiterst moeilijk om dit ADHD kevertje die constant van positie verandert überhaupt vast te leggen... zodra je wilt afdrukken is hij bijna altijd weer van positie veranderd.... gelukkig voor mij bleef hij even eten op deze plant/adderwortel zodat ik meerdere pogingen had, maar moest wel steeds van positie meeveranderen.

                Ik weet overigens niet welke soort kever dit is.... dus mocht iemand het weten dan hoor ik het graag.... ik heb al heel wat plaatjes afgezocht maar ben hem nog niet tegen gekomen..
                vorige jaar wist extrazone meestal wel antwoord op alle naamgeving, maar die zie ik momenteel niet op het forum net zoals de mooie inspirerende foto's van kohraya...

                Rob,

                Comment


                • #9
                  Re: ~Een lollie van stuifmeel~

                  Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
                  Mijn dof is hier ongeveer 0,4mm.. dus een fractie meer naar achteren (om bijv. het lijfje ook scherp te krijgen) gaat niet lukken want dan zal het kopje/oogje/voorste pootje buiten de DOF vallen... het is al uiterst moeilijk om dit ADHD kevertje die constant van positie verandert überhaupt vast te leggen... zodra je wilt afdrukken is hij bijna altijd weer van positie veranderd.... gelukkig voor mij bleef hij even eten op deze plant/adderwortel zodat ik meerdere pogingen had, maar moest wel steeds van positie meeveranderen.

                  Ik weet overigens niet welke soort kever dit is.... dus mocht iemand het weten dan hoor ik het graag.... ik heb al heel wat plaatjes afgezocht maar ben hem nog niet tegen gekomen..
                  vorige jaar wist extrazone meestal wel antwoord op alle naamgeving, maar die zie ik momenteel niet op het forum net zoals de mooie inspirerende foto's van kohraya...

                  Rob,
                  Bedankt voor deze heldere uitleg.
                  En, na de foto nogmaals in detail te bekijken, neem ik mijn opmerking helemaal terug.
                  De scherpte ligt goed!
                  Zie ook flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: ~Een lollie van stuifmeel~

                    Prachtig ...scherpte ligt idd prima...ook de bg had je mee...

                    Groetjes
                    Freddy
                    https://fredor2.wixsite.com/my-site

                    Comment

                    Working...
                    X