Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shutter count 5D Mark III

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shutter count 5D Mark III

    Beste collega's, een vraagje : kent er iemand een goed gratis programma (zonder malware, pop ups etc) om de shutter count van mijn Canon 5D Mark III te achterhalen ? Draaiend op windows en liefst door het uploaden van een raw.
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

  • #2
    Re: Shutter count 5D Mark III

    Comment


    • #3
      Re: Shutter count 5D Mark III

      Bedankt ! Het werkt !
      Canon-man. Concerten en natuur.
      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

      Comment


      • #4
        Re: Shutter count 5D Mark III

        3 of 4 de hit op Google.

        Succes!

        Comment


        • #5
          Re: Shutter count 5D Mark III

          bij mij is het gelukt met de 7D maar niet met de 7D Mark II

          Comment


          • #6
            Re: Shutter count 5D Mark III

            Zowat het beste progje en gratis:
            Download Canon EOS DIGITAL Info for free. Utility for Reading/ editing some Infos on Canon EOS DSLRs. Canon doesn’t have shutter count included on the EXIF information of an image file, as opposed to Nikon and Pentax. There’s no official Canon based application to find the shutter count for an EOS DSLR.


            Toont veel meer dan alleen de teller. Je ziet je type camera, firmware versie geïnstalleerd, de shutter teller, het serienummer, batterijstand in %, de lens die er op dit ogenblik op zit, datum en tijd, de artist en copyright.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Shutter count 5D Mark III

              Ik betwijfel eerlijk gezegd of het ook betrouwbare gegevens zijn.
              Waar een wil is, is een weg
              ---------------------------------

              Comment


              • #8
                Re: Shutter count 5D Mark III

                Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
                Ik betwijfel eerlijk gezegd of het ook betrouwbare gegevens zijn.
                Waarom betwijfel je dat?
                Hij heeft de exacte gegevens van de camera weer, de lens die er op dat moment opzit, de capaciteit van de batterij, de firmware versie, de datum en de tijd en ge kunt nog uw naam en copyright aflezen en jij hebt nog twijfels?
                Awel dan moet je dat dan nagaan in Bridge met de laatst genomen foto en dat moet dan kloppen.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Shutter count 5D Mark III

                  Ik heb twijfels over de shuttercount. Ik heb weleens gekeken naar diverse Canon' s en de shuttercount. En heb erover gelezen en de teller in de camera werd in twijfel getrokken in de bronnen die ik bekeek.
                  Waar een wil is, is een weg
                  ---------------------------------

                  Comment


                  • #10
                    Re: Shutter count 5D Mark III

                    Oorspronkelijk geplaatst door paranoia Bekijk bericht
                    bij mij is het gelukt met de 7D maar niet met de 7D Mark II
                    Klopt, op elk ouder toestel van Canon kan je dat zien met een gratis progje te vinden op het net
                    Met de nieuwste toestellen, 5DIV, 7DII moet je een betalende versie kopen
                    Heb dit indertijd gedaan om mijn 7DII te verkopen, kost maar enkele eurokes, en kon er de potentiële koper meer info door geven

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment

                    Working...
                    X