Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gedaan met de lente

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] gedaan met de lente


    dank voor het kijken, Geert.

  • #2
    Re: gedaan met de lente

    Het idee is zeker bemoedigend en voel daar in mee. De uitwerking achteraan zou beter kunnen met die wegwandelende persoon.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: gedaan met de lente

      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      De uitwerking achteraan zou beter kunnen met die wegwandelende persoon.
      : je moest eens weten hoe lang ik daar gelegen heb tot die persoon er bij stond
      (het wegschrijdend Roodkapje als metafoor voor de verdwijnende onschuld en lente ..)

      bedankt voor uw reactie.

      Comment


      • #4
        Re: gedaan met de lente

        Oorspronkelijk geplaatst door geert62 Bekijk bericht
        : je moest eens weten hoe lang ik daar gelegen heb tot die persoon er bij stond
        (het wegschrijdend Roodkapje als metafoor voor de verdwijnende onschuld en lente ..)

        bedankt voor uw reactie.
        Kan je heel goed begrijpen Geert. Het is makkelijker commentaar te geven dan uit te voeren, ben daar al heel lang van op de hoogte !
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: gedaan met de lente

          Boeiend standpunt met een duidelijke lijn vd bloemblaadjes naar de persoon (staat ook goed gekadreerd in de witte poort).
          De ZW met selectieve kleur vind ik ook goed maar begrijp niet waarom je dat achteraan niet doortrekt. Terwijl alles zou moeten leiden naar die persoon gaat nu die bakstenen gevel met zijn bonte herfstmengeling imo teveel aandacht afleiden.

          Comment


          • #6
            Re: gedaan met de lente

            dag tfc, dank voor de reactie.
            is eigenlijk geen zw met selectieve kleur, maar versta uw opmerking.

            (ter info : is trap aan museum van Camille Claudel ergens in de Bourgogne, het bezoeken waard.)

            Comment

            Working...
            X