Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaringen met deze webwinkel: Home 24

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand ervaringen met deze webwinkel: Home 24

    Ik bestel er op 13/05 een bureau en betaal met online banking.
    Vandaag krijg ik een mail dat ik nog steeds niet betaald heb.
    Antwoorden op die kan ik niet en op hun site vind ik de mogelijkheid niet om hen te antwoorden en het bewijs van betaling mee te sturen.
    Dit is hun "email" adres: home24 <do-not-reply@service.home24.be>
    Alle ernstige hulp is welkom.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Iemand ervaringen met deze webwinkel: Home 24

    Als je hun website opent,staat er rechts onder een klein vakje:heb je een vraag:klik.Dan zie je klantenservice,en als je daar klikt zie je toch hun telefoonnummer.
    Een mailadres heb ik ook nergens direct gevonden.

    Comment


    • #3
      Re: Iemand ervaringen met deze webwinkel: Home 24

      Gebruikt dit Duits bedrijf een Belgische bank?
      Zo niet, dan is het niet abnormaal dat de betaling nog niet rond is. Voor een internationale betaling kan dat enkele dagen duren, tenzij je een kredietkaart gebruikt.

      Comment


      • #4
        Iemand ervaringen met deze webwinkel: Home 24

        kundenservice@home24.de

        Comment


        • #5
          Re: Iemand ervaringen met deze webwinkel: Home 24

          Ik bestelde op een Nederlandstalige website, krijg die email in het Frans van home24.be
          Als ik hen nu een Nederlandstalige mail verstuur naar hun Duitse postadres dan is het één potje snert hé.
          Ik dacht nog een kleerkast bij hen te kopen en een mooie vitrinekast voor mijn verzameling analoge toestellen maar ga het niet doen.
          Als je geen contact kan opnemen met die pipo's dan stopt het bij mij.
          Had ik maar eerst uit mijn doppen gekeken.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Iemand ervaringen met deze webwinkel: Home 24

            Mails worden niet bezorgd kunnen niet afgeleverd worden!!!!!!!
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Iemand ervaringen met deze webwinkel: Home 24

              er staat toch een telefoonnr op de site?

              Comment


              • #8
                Re: Iemand ervaringen met deze webwinkel: Home 24

                Bij trustpilot staan er nogal wat negatieve ervaringen. Let eens op het aantal reviews dat mensen al schreven wanneer ze goede of slechte ervaringen hebben (er zijn er nogal die heel enthousiast zijn met slechts 1 review).

                Er staat ook een tel.nr op hun site (en emailadres)
                Last edited by on4bam; 16 mei 2018, 12:28.
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

                Comment


                • #9
                  Re: Iemand ervaringen met deze webwinkel: Home 24

                  Straf hé, ik mail naar Duitsland in het Nederlands en de Franstalige mail bijgevoegd + een uittreksel van de bank dat ik hen al betaald had en kreeg zopas een Nederlandstalige mail terug dat mijn betaling was aangekomen.
                  In Duitsland begrijpen ze blijkbaar beter Nederlands dan over de taalgrens.
                  Maar ik denk er niet aan nog iets bij Home 24 aan te kopen.
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Iemand ervaringen met deze webwinkel: Home 24

                    Eettafel met vier stoelen besteld op 29 januari.Bestelling zou na 1 a 2 weken geleverd worden. Op 2 januari werden de stoelen geleverd die zeer goed verpakt waren.Op 5 januari werd de tafel geleverd,ook zeer goed verpakt.Items waren zoals beschreven op de website.We zijn er blij mee.
                    Zulke positieve ervaringen kan je toch niet serieus noemen

                    Comment


                    • #11
                      Iemand ervaringen met deze webwinkel: Home 24

                      Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                      Gebruikt dit Duits bedrijf een Belgische bank?
                      Zo niet, dan is het niet abnormaal dat de betaling nog niet rond is. Voor een internationale betaling kan dat enkele dagen duren, tenzij je een kredietkaart gebruikt.
                      Dat klopt volledig, daarbij is de betalingsopdracht gegeven op een zondag, dus die wordt in de eigen bank pas opgenomen de eerstvolgende werkdag.
                      Vanaf dan kan het tot drie werkdagen duren dat de betaling bij de bestemmeling komt.
                      Is dus de normaalste zaak en niets verkeerd. [emoji106]

                      Edit: Dit staat ook op hun site.

                      Heb je het bedrag al naar ons overgemaakt? Hou er rekening mee dat het bedrag onmiddellijk van je rekening wordt afgeschreven, maar dat het pas na 1-3 werkdagen op onze bankrekening aankomt. Zodra je betaling bij ons is binnengekomen, wordt de bestelling binnen de aangegeven levertijd verzonden.
                      Last edited by VerSeg; 17 mei 2018, 02:46.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Iemand ervaringen met deze webwinkel: Home 24

                        Allemaal wel juist, maar waarom sturen "zij" (Home 24) dan een mail dat ik nog niet betaald heb terwijl ik besteld en betaald heb op hetzelfde moment???
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Iemand ervaringen met deze webwinkel: Home 24

                          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                          Allemaal wel juist, maar waarom sturen "zij" (Home 24) dan een mail dat ik nog niet betaald heb terwijl ik besteld en betaald heb op hetzelfde moment???
                          Denk nu even na ... jij betaalt via overschrijving volgens wat je hier vermeld hebt, dus zij zien daar niets van tot het geld door de bank op hun rekening gezet wordt.
                          Mocht je via kredietkaart of Paypal betalen, dan hebben ze daar wel meteen een bericht van.

                          Vergelijk het met een brief dat ik naar u zou sturen ... via e-mail kan je binnen de minuut bevestigen dat je die ontvangen hebt, via de post heb je daar pas zekerheid van wanneer de postbode het u bezorgt.

                          Dat de post of de bank daar drie dagen over doet, daar kunnen zij niet aan doen ... maar in tussentijd hebben zij geen enkele zekerheid en het door feit dat ze geen controle hebben is er de status dat het nog niet betaald is.

                          Wat is eigenlijk de volledige inhoud van dat bericht?
                          Is het niet eerder een standaard bericht dat ze de betaling afwachten en u uitnodigen te betalen mocht dit nog niet gebeurd zijn?

                          Op enige foute berichtgeving na ten gevolge van een technisch mankement, is dat zowat bij elke webwinkel hetzelfde principe.
                          De ene stuurt de status update misschien wat sneller dan de andere, maar ik zie daar niet meteen een groot probleem in, temeer dat ze ondertussen al geantwoord hebben.

                          Misschien niet alles zo negatief zien ... trouwens zolang het pakket niet aan u afgeleverd wordt dan kan je toch ook alleen maar zeggen dat je nog niets ontvangen hebt? [emoji6]
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Iemand ervaringen met deze webwinkel: Home 24

                            Freddy, lees nog eens mijn openingspost.
                            Ik heb via online banking betaald.
                            En op dat bureau moet ik 5 weken wachten, of ik dat nu in Nederland, België of Duitsland bestel, bij Maja Möbel zijn ze blijkbaar door hun stock geen.
                            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Iemand ervaringen met deze webwinkel: Home 24

                              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                              Freddy, lees nog eens mijn openingspost.
                              Ik heb via online banking betaald.
                              Awel ja ik heb uw openingspost zeer goed gelezen:
                              Ik bestel er op 13/05 een bureau en betaal met online banking.
                              En wat is online banking dan wel volgens u?
                              Dat is een online (digitale) overschrijving.
                              Het enige verschil is dat dit op de PC of smartphone of tablet gebeurt in plaats van op papier, maar de verwerking binnen de bank is net hetzelfde … het wordt NIET uitgevoerd in het WE en neemt eveneens tot drie dagen in beslag voordat het bij de begunstigde is.
                              Hetgeen wel meteen zichtbaar is voor de verkoper, dat zijn betalingen met PayPal, kredietkaart en het gebruik van de Bancontact functie.
                              Overschrijvingen (online bankieren) zien ze pas als het geld op hun rekening komt.

                              Dus ofwel drukt ge u verkeerd uit met online bankieren, ofwel heb je het verkeerd voor hoe online bankieren werkt.

                              De website biedt volgende betalingsmogelijkheden aan:
                              Vooruitbetaling (papieren overschrijving of online bankieren)
                              Creditcard (meteen betalen met je creditcard)
                              Mr. Cash (betaling met Mr. Cash / Bancontact zoals in de winkel maar dan via een app/web)
                              PayPal (dat ken je wel zeker)

                              De laatste drie zien zij meteen, het eerste pas na 1 à 3 werkdagen (meestal 3 voor buitenlandse betalingen).
                              Van de verschillende betaalmogelijkheden komt enkel het eerste overeen met de mogelijkheid online bankieren.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X