Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eglobalcentral ervaringen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eglobalcentral ervaringen?

    Hoi,

    Heeft er iemand van jullie ervaring met eglobalcentral? Ik ben momenteel een beetje op zoek naar een 16-28 mm lens en bij die zoektocht zag ik een aanbieding voor een tokia 16-28 mm, die toch een 200 euro goedkoper is dan KE/FK. 475 euro vindt ik nog steeds een hoopje geld, dus geen zin om dat te zien vervliegen.

    Erik

  • #2
    Re: eglobalcentral ervaringen?

    Eerst zoeken verdiepen, en dat zal dan je vraag overbodig maken.

    Die 200 euro die het je kan opleveren kan je ook 400 euro kosten.

    Comment


    • #3
      Re: eglobalcentral ervaringen?

      Gebruik de zoek functie eens op het forum . Ik heb hier al meerdere malen iets bij hen besteld en enkel positieve ervaringen met deze webshop en dus zo al 100' en euros bespaard.

      mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

      Comment


      • #4
        Re: eglobalcentral ervaringen?

        Ik heb kort geleden een GoPro 6 bij hen gekocht, na precies acht dagen had ik hem zoals beloofd aan huis bezorgt gekregen. Om risico uit te sluiten had ik betaald via Paypal. Tot de aflevering kan je het pakket dagelijks volgen.
        Mechanische producten zoals objectieven of DSLR koop ik liever in een fysieke winkel.
        Last edited by Eenbes; 13 mei 2018, 10:09.

        Comment


        • #5
          Re: eglobalcentral ervaringen?

          Heb daar enkele lenzen en een camera gekocht. Mijn broer heeft daar een gsm gekocht. Alles prima verlopen.
          Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
          Mijn bird foto's en urbex foto's

          Comment


          • #6
            Re: eglobalcentral ervaringen?

            Inderdaad: gewoon 'ns zoeken naar "eglobal" op dit forum: tientallen topics.

            Moderator Note: Omdat dit toch over fotografie (of apparatuur) gaat, verplaatst van ChitChat naar Algemeen.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment

            Working...
            X