Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe firmware voor Fuji X-T2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe firmware voor Fuji X-T2

    Nieuwe firmware voor Fuji X-T2, ziet er veelbelovend uit:
    http://www.fujifilm.com/support/digi...xt2/index.html
    Dirk C.

  • #2
    Re: Nieuwe firmware voor Fuji X-T2

    Bedankt en nu een paar weken wachten eer dat ik die firmware ophaal en installeer.
    Heeft in het verleden al eens zijn nut bewezen ...
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe firmware voor Fuji X-T2

      Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
      Bedankt en nu een paar weken wachten eer dat ik die firmware ophaal en installeer.
      Heeft in het verleden al eens zijn nut bewezen ...
      Verstandige beslissing daar de gepubliceerde X-T2 ver. 4.00 van Chinese oorsprong is en Fujifilm Japan het hiermee moeilijk had. Intussen is er overlopen naar mogelijke bugs / ongemakken - conficten die snelle gebruikers ervaren - en nu is de officiële versie 4.00 vrijgegeven. Maar wel verstandig om nog even te wachten zoals Wim Vanmaelen uit ervaring zegt.
      Deze firmware tilt de X-T2 op naar het niveau van de X-H1 of men bekomt bijna een nieuw toestel zonder bijkomende kosten.
      Bezitters van de X-H1 waren ontgoochelt, maar wellicht nog deze maand bekomen ook zij een nieuwe upgrade.
      Terloops even gezegd voor de familie- en vakantie fotografen dat er, als de planning goed verloopt, volgende week een X-T100 op de markt komt,.. uiterlijk zoals de X-T20, met een 24 Megapixel Bayer sensor, een Selfie Screen, enz.

      Nog even meegeven,... de nieuwe X-T2 functies - http://www.fujifilm.com/support/digi...nual_01_nl.pdf

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe firmware voor Fuji X-T2

        Oorspronkelijk geplaatst door ASA 400 Bekijk bericht


        Verstandige beslissing daar de gepubliceerde X-T2 ver. 4.00 van Chinese oorsprong is en Fujifilm Japan het hiermee moeilijk had. Intussen is er overlopen naar mogelijke bugs / ongemakken - conficten die snelle gebruikers ervaren - en nu is de officiële versie 4.00 vrijgegeven. Maar wel verstandig om nog even te wachten zoals Wim Vanmaelen uit ervaring zegt.
        Deze firmware tilt de X-T2 op naar het niveau van de X-H1 of men bekomt bijna een nieuw toestel zonder bijkomende kosten.
        Bezitters van de X-H1 waren ontgoochelt, maar wellicht nog deze maand bekomen ook zij een nieuwe upgrade.
        Terloops even gezegd voor de familie- en vakantie fotografen dat er, als de planning goed verloopt, volgende week een X-T100 op de markt komt,.. uiterlijk zoals de X-T20, met een 24 Megapixel Bayer sensor, een Selfie Screen, enz.

        Nog even meegeven,... de nieuwe X-T2 functies - http://www.fujifilm.com/support/digi...nual_01_nl.pdf
        Ik heb dit bericht gepost omdat ik een mail van Fuji gekregen heb dat er een update was voor mijn X-T2. De link die ik gepost heb is ook die naar de officiële Fuji site. Je mag gerust via de Belgische nederlandstalige site navigeren, je komt op dezelfde pagina terecht.
        Dirk C.

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe firmware voor Fuji X-T2

          ..... wachten eer dat ik die firmware ophaal en installeer. Heeft in het verleden al eens zijn nut bewezen ... wijze woorden van Wim Vanmaelen.

          De gepubliceerde X-T2 ver. 4.00 is van Chinese oorsprong en daar heeft iemand, wellicht uit vergissing, deze versie 4.00 ZONDER controle meteen gepubliceerd op de officiële site en werden gelijktijdig emails verzonden. Door de vele ongemakken is Fujifilm meerdere bugs op het spoor en werken hier aan. Er zal iets meer dan een week nodig zijn om de Fujifilm X-T2 Bug Fix Firmware te publiceren.
          De nieuwe X-T2 functies handleiding is wel juist. Dus heel even geduld.

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe firmware voor Fuji X-T2

            Wanneer echter iedereen enkele weken afwacht zullen mogelijke problemen nooit bovenkomen en neem het van mij gerust aan 100% bug vrije software bestaat niet!
            Had de nieuwe firmware reeds geïnstalleerd en heb er op vakantie een week mee gewerkt zonder echt problemen te ondervinden, werk wel steeds in JPEG formaat.
            Enige wat me opgevallen was wanneer de camera opnieuw ontwaakte na de ontspan knop half in te drukken er soms een flikkering te zien was in EVF.
            Nu ja geen man over boord opnieuw versie 4.01 geïnstalleerd en alles is terug bij het oude, nu ongeduldig wachten op nieuwe release.
            Lang met Canon gewerkt en daar krijg je amper nieuwe firmware's, nochtans is daar ook alles niet perfect te noemen.

            nog veel firmware plezier,

            Gunter Selleslagh
            FUJI X-T4, XF14/F2.8 R, XF18/F2 R, XF23/F1.4 R, XF70-300/F4-5.6 R LM OIS WR, SONY A9/A7R3/VG-C3EM, FE16-35/F4 OSS ZA, FE20/F1.8 G, FE24-70/F4 OSS ZA, FE35/F2.8 ZA, TAMRON 28-200/F2.8-5.6 DI III RXD, 150-500/F5-6.7 DI III VC VXD

            Comment

            Working...
            X