Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Art & Craft ... goeie service???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Art & Craft ... goeie service???

    Mijn schoonouders gaan binnenkort voor het eerst op safari naar Afrika. Ze wilden een nieuw compacttoestel voor deze reis. Omdat ze in Gent wonen raadde ik hen aan om naar Art & Craft te gaan. Ik was ervan overtuigd dat ze daar een deskundige verkoper zouden treffen.
    Nu blijkt dat ze een Canon Powershot G5X van 688 euro aangesmeerd kregen ... zoombereik max. 100mm? En dat voor een safari? Komaan zeg! Schandalig gewoon!

  • #2
    Re: Art & Craft ... goeie service???

    Zomaar een verkoper beschuldigen ? Je was er niet bij en je weet niet wat je schoonouders allemaal gevraagd hebben aan de verkoper. Ze vroegen misschien een toestel dat in een jaszak of broekzak moet passen. Met een Sony, Nikon of Canon met een 40x zoom zal dat niet lukken.
    Waarom ben je niet mee naar Art & Craft gegaan ?

    Comment


    • #3
      Re: Art & Craft ... goeie service???

      100% akkoord!
      Als jij weet wat beter is had je hen moeten zeggen wat ze nodig hadden toch?
      Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
      Zomaar een verkoper beschuldigen ? Je was er niet bij en je weet niet wat je schoonouders allemaal gevraagd hebben aan de verkoper. Ze vroegen misschien een toestel dat in een jaszak of broekzak moet passen. Met een Sony, Nikon of Canon met een 40x zoom zal dat niet lukken.
      Waarom ben je niet mee naar Art & Craft gegaan ?
      Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
      portfolio en workshops:
      https://www.bennybulke.com/

      Comment


      • #4
        Re: Art & Craft ... goeie service???

        Ik ga er van uit dat een verkoper in de speciaalzaak er meer van weet dan ikzelf. Ik was in het buitenland op dat moment en ben ook niet op de hoogte van de nieuwste compacts. Maar als ik één iets weet dan is het wel dat je met een 100mm (omgerekend) lens weinig kan doen op safari. Safari + foto = tele.
        Even vlug gekeken en ik zie dat bvb de Sony HX90V met 30x zoom zelfs nog iets kleiner is dan de Canon. Lijkt me toch al een stuk nuttiger voor zo'n reis.

        Comment


        • #5
          Re: Art & Craft ... goeie service???

          Oorspronkelijk geplaatst door rockyb Bekijk bericht
          Ik ga er van uit dat een verkoper in de speciaalzaak er meer van weet dan ikzelf. Ik was in het buitenland op dat moment en ben ook niet op de hoogte van de nieuwste compacts. Maar als ik één iets weet dan is het wel dat je met een 100mm (omgerekend) lens weinig kan doen op safari. Safari + foto = tele.
          Even vlug gekeken en ik zie dat bvb de Sony HX90V met 30x zoom zelfs nog iets kleiner is dan de Canon. Lijkt me toch al een stuk nuttiger voor zo'n reis.
          Je weet dus ook niet wat je schoonouders gevraagd of gezegd hebben hé
          Als deze nog niet gebruikt is kan je effe mailen met hen en vragen om het toestel om te ruilen, normaal gezien goede service aldaar

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Art & Craft ... goeie service???

            Die G5x is wel een eigenaardige keuze idd.
            Maar ja... we waren er niet bij, dus kunnen we absoluut niet weten wat er gezegd geweest is.
            Ik heb alleen goede ervaringen met A&C.
            | Lumix S1 | Lumix 24-105 | Sigma 35 2.0 | Sigma 90 2.8 | Sony Xperia 5 III | There are days where the act of seeing appears to be true happiness.

            Comment

            Working...
            X