Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black Merciediezzz

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Black Merciediezzz



    Bedankt voor 't kijken.

  • #2
    Re: Black Merciediezzz

    Misschien had ik deze beter in de rubriek 'Transport' gepost, er staat tenslotte een auto op, niet?

    Dit is blijkbaar geen goede foto, want: The whole point of taking pictures is so that you don't have to explain things with words. (Elliott Erwitt)

    Comment


    • #3
      Re: Black Merciediezzz

      ben al een paar keer komen zien en vind het raar/triestig eigenlijk dat niemand reageert.
      Ik vind het knap - en het roept vragen op want de mooi opgepoetste auto past volgens mij niet echt in het wat "ruwe" decor
      Opvallend is ook de streep van de zon waar dat gezicht van de graffiti lekker doorkomt.
      De auto van een drugsdealer ? - Of is het misschien je eigen wagen
      Heel knappe plaat - mooie omzetting ook
      Prima gedaan
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Black Merciediezzz

        Dank je voor uw reactie , Peter! Mijn wagen? I Wish! Nee, die auto staat daar dikwijls (blijkbaar een buurtbewoner) en ik had speciaal mijn uur gekozen om dat kwaadaardig koppeke in die streep zon vast te leggen. Eerst stoorde het mij dat die wagen er bij op zou staan, maar toen ik dat kopje boven het dak van de wagen zag door naar links te stappen, zag ik dat de foto nog beter was met die auto dan zonder.

        Comment


        • #5
          Re: Black Merciediezzz

          Mooie compositie en mooie sfeer. Prima omzetting. Spelen met licht kan leuk zijn en dat is goed gelukt in deze foto. Het onderwerp zegt mij iets minder maar dat is persoonlijk.
          https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

          Comment

          Working...
          X